• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

بهروز مکوندی: بابت سقوط نفت، از مردم عذرخواهی می کنم/شایعه مربوط به دوس‌سانتوس صحت ندارد

  • کد خبر : 14092
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی اظهار کرد: سقوط ما از هفته قبل مشخص شده بود و در بازی پایانی با ملوان هم شش بازیکن‌مان را نداشتیم و با تیمی بازی داشتیم که انگیزه داشت و برای بقا میجنگید. در این مسابقه ما تا دقایق پایانی، بازی را مساوی پیش بردیم اما در لحظات پایانی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی اظهار کرد: سقوط ما از هفته قبل مشخص شده بود و در بازی پایانی با ملوان هم شش بازیکن‌مان را نداشتیم و با تیمی بازی داشتیم که انگیزه داشت و برای بقا میجنگید. در این مسابقه ما تا دقایق پایانی، بازی را مساوی پیش بردیم اما در لحظات پایانی یک گل دریافت کردیم و شکست خوردیم.

* بابت سقوط نفت، از مردم عذرخواهی می کنم

وی گفت: ما حتی اگر در این بازی پیروز میشدیم، در لیگ نمیماندیم چرا که از قبل سقوط کرده بودیم. البته برای سقوط نکردن، من، بازیکنان و مسوولان تمام تلاشمان را کردیم ولی نتوانستیم کمک کنیم تا تیم در لیگ برتر حفظ شود. شاید اگر من بهتر کار میکردم و تلاش‌ بیشتری میشد، تیم میتوانست در لیگ بماند اما متاسفانه به این صورت نشد و من بابت کوتاهی خودم و سقوط تیم از تمام مردم خوب مسجدسلیمان و خوزستان عذرخواهی میکنم.

* شایعه مربوط به دوس‌سانتوس صحت ندارد

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره شایعه مربوط به اشکال در مدارک کارلوس دوس‌سانتوس و رفتن این بازیکن از ایران به دلیل این مشکل، گفت: دوس‌سانتوس در نیم‌فصل اول با ما بود و مشکلی از نظر پیوستن به تیم نداشت. ما تا زمانی که او را در اختیار داشتیم، از او استفاده میکردیم تا این‌که به خاطر مشکل مالی باشگاه، معترض شد و درخواست پرداخت تمام پولش را کرد ولی ما در آن موقعیت نمیتوانستیم تمام مطالباتش را پرداخت کنیم که او هم در نیمفصل دوم و پس از بازی با استقلال تهران، ایران را ترک کرد.

وی افزود: در ادامه هم او از باشگاه به فیفا شکایت کرد و باشگاه پاسخی را در این زمینه به فیفا داد و شکایتی را هم مبنی بر این‌که این بازیکن بدون اعلام به باشگاه، ایران را ترک کرده است، تنظیم کرد و آن را به فدراسیون فوتبال ارائه داد. در کل این بازیکن به جز این مشکل، مشکل دیگری نداشت.

* نزدیکی تیم‌ها نشاندهنده کیفیت خوب لیگ چهاردهم بود

مکوندی درباره سطح لیگ چهاردهم عنوان کرد: این‌که تا روز پایانی لیگ، تیم قهرمان مشخص نبود، نشاندهنده این بود که چند تیم خیلی خوب داشتیم که خودشان را برای کسب عنوان قهرمانی آماده کرده بودند. در انتهای جدول نیز چنین شرایطی حاکم بود و چند تیم داشتیم که متاسفانه شرایطشان خوب نبود و برخی از این تیمها، تیمهای باسابقهای هم بودند که باتوجه به امکانات فنی و مدیریتی میتوانستند نتیجه بگیرند ولی نهایتا نتیجه نگرفتند. در کل نزدیکی تیمها، نشاندهنده خوب کار کردن آن‌ها و لیگ خوبمان بود.

وی افزود: یکسری کاستی هم در لیگ داشتیم که مربوط به یکی دو تغییر برنامه بود که فکر میکنم اگر این تغییر برنامهها را هم کمتر کنیم، میتوانیم به سمت بهتر شدن پیش برویم.

* طرح استفاده از جوانان، دستوری بود

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره طرح استفاده از تعداد بیشتری بازیکن جوان در تیمها، گفت: من فکر میکنم این تفکر نباید حاکم باشد که چه بازیکنانی استفاده شوند و این‌که بخواهیم دستوری بگوییم که تیم‌ها از تعداد بازیکنان بزرگسال کمتری استفاده کنند، در واقع آن بازیکن که سنش بالا رفته اما توانایی بازی کردن را دارد، کنار گذاشتهایم و با این کار در واقع انصاف را در حق این نفرات رعایت نکرده‌ایم. اساس کار ما باید توانایی بازیکنان و به سمت کیفیت بهتر رفتن، باشد.

* لیگ امسال چند بازیکن خوب معرفی کرد

وی در پاسخ به این سوال که آیا لیگ امسال توانست پدیدهای را هم معرفی کند؟ عنوان کرد: با توجه به این‌که امسال یک سری بازیکن جوان در برخی تیمها بازی کردند، توانستیم چند پدیده را معرفی کنیم. از تیم های تراکتورسازی، نفت تهران و فولادخوزستان، بازیکنان خوبی معرفی شدند.

مکوندی در پایان درباره وضعیت خودش نیز گفت: قراردادم با باشگاه نفت مسجدسلیمان تمام شده و باید ببینم در ادامه چه پیش میآید و آیا پیشنهادی به من میشود که آن را بررسی کنم یا خیر.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. بهروز خان قبولت داریم ای دلاور ای شیر بختیاری
    ایکاش همه هیات مدیره و بازیکنان گوش به فرمونت بودن،همیشه مایه افتخار و تاج سر همه مسجدسلیمانیها هستی،اگه جوونا دندون سر جیگر گذاشتن فقط به خاطر مرام و معرفت خودته بارک الله بهروز خان، به هر حال تجربه خوبی در لیگ برتر داشتیم به امید خدا در آینده نزدیک دوباره به لیگ برتر بر می گردیم و ایندفعه برای صدرنشینی برنامه ریزی خواهیم کرد،باید خودمون رو دست بالا بگیریم و بالا برویم،درود بر همه هواداران و دوست داران مسجدسلیمان،به امید آبادی و توسعه بهتر مسجدسلیمان.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.