• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

حجت الاسلام حاجتي: میدان نبرد در دل های شماست/ حاکمیت دولت ها و محدودیت مرزهای ملی تمام شده است

  • کد خبر : 13940
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت‌الاسلام حاجتی امام جمعه موقت در تجمع ۱۰۰۰ نفری دانشجویان بسیجی دانشگاه های سراسر خوزستان در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: بسیجیان باید در همه ی زمینه ها اطلاعات داشته باشند و از مشکلات اطراف آگاه باشند. بسیجی باید اهل نماز اول وقت و هم سنخ مردان خدا […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت‌الاسلام حاجتی امام جمعه موقت در تجمع ۱۰۰۰ نفری دانشجویان بسیجی دانشگاه های سراسر خوزستان در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: بسیجیان باید در همه ی زمینه ها اطلاعات داشته باشند و از مشکلات اطراف آگاه باشند. بسیجی باید اهل نماز اول وقت و هم سنخ مردان خدا باشد.

حاجتی افزود: منظور من از جنگ و میدان نبرد آن زمین ۵۵۰ هزار کیلومتری که در حال بمباران است نمی باشد بلکه منظور من همین تجمع شماست؛ میدان نبرد در این جاست در دل های شما.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: نبرد در این میدان یعنی چه کسی موفق می شود خود را با آرمان های رهبری تطبیق دهد. اگر در این میدان حواسمان را جمع و چشمانمان را باز کنیم و به فرامین رهبری گوش دهیم، و راه حضرت علی (ع)را طی کنیم قطعاً ما برنده ایم اما بدانید با هر عنوانی که به ما لقب می دهند مشکلی از مشکلات را حل نمی کند و این یک واقعیت غیر قابل تردید است.

حاجتی به میدان نبرد واقعی اشاره داشت و تاکید کرد: قلب این میدان و این عرصه متعلق به کسانی است که در هندسه معرفت شناسی دین ؛سلاح ایمان ؛صبر و امام شناسی را در دست گرفته اند و بدانید این میدان نبرد واقعی ماست.

وی درخصوص شهید حبیب جنب مکان گفت: حبیب در جنگ تحمیلی ۷ سال حضور داشت بارها زخمی و مجروح شد این نه تنها جنگ است بلکه پیچیده تر است.ما در عمق این میدان جنگ قرار داریم. اگر ما نیروسازی نکنیم، دشمن نیرو سازی می کند؛ اگر ما بخوابیم دشمن بیدار است این میدان جنگ است.

وی تصریح کرد: افرادی که مقاله می نویسند که چرا مردم را بر سر توافق هسته ای معطل خود کرده اید باید بگويم ما با این افراد برای تبیین مواضع انقلابی مشکل داریم.

وی با اشاره به آیات قرآن در خصوص آزمایشات الهی گفت: عرصه؛ عرصه آزمایش است و همه ی افراد آزمایش می شوند تا مشخص شود کدام یک از شما مجاهد واقعی است.

حاجتی در پایان خاطر نشان کرد: عصر حاکمیت دولت ها و محدودیت مرزهای ملی تمام شده است و امروز یک عصر جدید آغاز شده است در این عصر جدید محدودیت حاکمیت دولت ها در محدودی مرزهای ملی نیست رهبرانی از نسل جدید ظهور و بروز کردند که محدوده حاکمیت شان در دل هاست تا آنجایی که اعتقادات جاری و ساری است.

مرجع/رهياب

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.