• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
2

بهروز مکوندی: امیدوارم شگفتی‌ساز شویم

  • کد خبر : 13780
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی اظهار کرد: وضعیت تیم ما در جدول اصلا خوب نیست و این هفته مقابل ذوب‌آهنی بازی داریم که شرایط بسیار خوبی دارد و در هفته‌​های گذشته نتایج خیلی خوبی به دست آورده است. این تیم به دنبال این است که در سه بازی پیش رو با کسب نتایج لازم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی اظهار کرد: وضعیت تیم ما در جدول اصلا خوب نیست و این هفته مقابل ذوب‌آهنی بازی داریم که شرایط بسیار خوبی دارد و در هفته‌​های گذشته نتایج خیلی خوبی به دست آورده است. این تیم به دنبال این است که در سه بازی پیش رو با کسب نتایج لازم سهمیه آسیایی کسب کند.
وی بیان کرد: ما هم چاره‌​ای نداریم و نیاز است که نتیجه بگیریم تا خودمان را در لیگ حفظ کنیم؛ چرا که نمی‌توانیم نگاهی به نتایج تیم‌​های دیگر داشته باشیم. در حال حاضر تیم پانزدهم جدول هستیم و با پیکان که در جایگاه چهاردهم است و می​‌تواند به پلی‌​آف راه پیدا کند، سه امتیاز فاصله داریم. به هر حال نیاز داریم در سه بازی آینده که با دو تیم اصفهانی که هر دو برای کسب سهمیه می‌​جنگند و تیم ملوان که 26 امتیازی است و هنوز وضعیتش در جدول تثبیت نشده، به نتایج لازم برسیم. تمام تلاش​مان را می​‌کنیم و به دنبال برد هستیم تا جایگاه​مان را به صورتی تثبیت کنیم که در لیگ ماندگار شویم. من هنوز امیدوارم که تیم در لیگ بماند. سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم که بتوانیم مقابل ذوب‌آهن شگفتی‌​ساز شویم و این تیم را شکست دهیم. البته چاره‌​ای جز این هم نداریم. اگر نگاه​مان به این باشد که رقبای ما خیلی قوی‌تر هستند و با این نگاه به بازی​‌ها برویم که شکست نخوریم، فکر می‌​کنم نتوانیم به پیروزی برسیم. ما فقط باید با نگاه پیروزی در مسابقات پیش‌​رو شرکت کنیم. نگاه پیروزمندانه داشتن بهتر از فرار از شکست است. وی خاطرنشان‌ کرد: شرایط روحی تیم​مان بد نیست؛ هر چند طبیعی است که وقتی تیمی در شرایط تیم ما قرار بگیرد، فشار زیادی رویش است و برای ماندن نیاز به پیروزی دارد و از طرفی هم با تیم‌​های قوی بازی دارد. این شرایط برای کادر فنی و بازیکنان سخت است. مردم این شهر نیز از تیم​شان انتظار دارند که تلاشش بیشتر باشد و من هم امیدوارم با تلاش بیشتر آن چه استحقاق این مردم است را به دست آوریم و جوابگوی ذره‌​ای از محبت​‌های آنها باشیم تا بیش از این شرمنده آنها نباشیم. مکوندی درباره غایبان تیمش در این دیدار عنوان کرد: درویشی و مالکی سه کارته هستند و حامد محمودی هم مصدوم است. البته امرایی هم مصدومیتی جزئی دارد که امیدوارم به این بازی برسد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.