• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

مسعود رضاييان: به فکر بقا و حفظ تیم​ در لیگ برتر هستيم/ بعید می‌دانم نفت مسجدسلیمان امتیاز تیمی را بخرد

  • کد خبر : 13620
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت‌ مسجدسلیمان با بیان این‌ که هنوز هم به فکر بقا و حفظ تیم​ در لیگ برتر هست، گفت: در صورت سقوط با شناختی که از مسوولان وزارت نفت دارم، بعید می‌​دانم که تصمیم به خرید امتیاز تیمی لیگ برتری‌ بگیرند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت‌ مسجدسلیمان با بیان این‌ که هنوز هم به فکر بقا و حفظ تیم​ در لیگ برتر هست، گفت: در صورت سقوط با شناختی که از مسوولان وزارت نفت دارم، بعید می‌​دانم که تصمیم به خرید امتیاز تیمی لیگ برتری‌ بگیرند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مسعود رضاییان، ابتدا درباره شرایط نفت و هفته‌​های حساسی که پیش رو دارند، اظهار کرد: حساسیت بازی​‌ها و استرس‌​ها و فشارهای روحی و روانی ما از موقعیت​‌مان در جدول باعث می​‌شود هم نگران باشیم و هم این‌ که تصمیم برای تلاش و جنگندگی لازم را داشته باشیم و هم این‌ که تمهیدات روحی و روانی لازم را در نظر بگیریم تا تیم‌​مان از این شرایط خارج شود و ان​شاءالله این موارد در بازی آینده با استقلال خوزستان در تیم دیده می‌​شود.

وی افزود: دیدار با استقلال خوزستان اگر همراه با پیروزی باشد، می‌​تواند سرآغاز چهار قدم پایانی ما باشد تا بتوانیم از انتهای جدول جدا شده و چشم به عملکرد خودمان و رقبای​مان تا روز پایانی داشته باشیم. به هر حال معادله‌ پیچیده چند مجهولی وجود دارد و این طور نیست که فقط تیم ما تعیین‌کننده آن باشد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در ادامه با اشاره به حضورش در کمیته انضباطی گفت: عازم تهران هستم تا ان​شاءالله به کمیته انضباطی بروم و درباره رفع محرومیت​مان صحبت کنم. ضمن این‌ که می‌خواهم یکی دو اسپانسر دیگر هم پیدا کنم تا در صحبت با آن​ها مبلغی گرفته و تا پیش از بازی با استقلال خوزستان به بازیکنان بدهیم. به ما گفته بودند تیم‌​مان تا اطلاع ثانوی باید بازی‌​های خانگی‌اش را بدون تماشاگر برگزار کند که یکی از بازی​‌های​مان را طبق این دستور سپری کردیم و البته ابتدای فصل هم یک بازی بدون تماشاگر برگزار کرده بودیم و به نظرم موقع آن است که بخشیده شویم و دیدارهای​مان را با حضور تماشاگر برگزار کنیم.

رضاییان در ادامه در پاسخ به این سوال که در صورت لیگ برتری شدن تیم فولاد نوین و عدم تیمداری این باشگاه در لیگ برتر آیا در صورت سقوط تیم نفت به لیگ یک قصد خرید امتیاز فولاد را دارد، گفت: قبل از این‌ که به این موضوع فکر کنم به فکر بقا و حفظ تیم‌​مان در لیگ برتر هستم. البته این بحثی نیست که در اراده و چارچوب تصمیم‌های مدیرعامل باشد، که بحث کلانی است که به وزارت نفت برمی​‌گردد و با شناختی که از آن‌ها دارم بعید می‌​دانم که چنین موضوعی در چارچوب کاری وزارت نفت باشد. مگر این‌ که اراده، تصمیم و نگاه دیگری باشد. ولی مطمئن هستم که همیشه نظر وزارت نفت برای تیم‌هایش این بوده است که آنها هر طور که شده، روی پاهای خودشان بایستند. به هر حال با شناختی که از آن​ها دارم و سال گذشته هم در نفت آبادان بودم، شاهد این دیدگاه بوده‌​ام؛ چرا که نفت آبادان سال گذشته می​‌توانست پروانه بگیرد و در لیگ برتر حضور یابد ولی دیدگاه​شان این است که هر چند سال هم که در لیگ یک بمانند، سعی ​کنند خودشان لیگ برتری شوند و ان​شاءالله که ما هم خودمان در لیگ برتر بمانیم.

مدیرعامل باشگاه نفت‌ مسجدسلیمان درباره تعدد تیم‌​های خوزستانی در لیگ برتر عنوان کرد: از نظر کیفیت باید بگویم که در این حالت بازیکنان بومی به جای این‌ که جذب یکی دو تیم شوند به عنوان مثال جذب پنج تیم می‌شوند که در این شرایط خود به خود با کمبود بازیکن خوب مواجه می​‌شویم و ممکن است در عرصه رقابت برای جذب بازیکن چند رقیب داشته باشیم که در این شرایط قیمت‌ها بالا می‌​رود که این موارد قسمت بد تعدد تیم‌​هاست.

وی ادامه داد: قسمت خوب تعدد تیم​‌های خوزستانی در لیگ برتر هم این است که خیلی از جوانان که به دلیل محدود بودن تعداد تیم​‌ها فرصت نمی‌​کردند خودشان را در نمایشگاه واقعی لیگ برتر به نمایش بگذارند، این فرصت را به دست ​می‌​آورند و به نظرم نقطه قوت این موضوع خیلی به نقطه ضعف آن می‌​چربد و اگر ملزم شویم که از خارج استان بازیکن جذب نکنیم و از بازیکنان جوان بومی استان استفاده کنیم، این در واقع فرصت بسیار طلایی برای فوتبال خوزستان است که خود را با تعداد تیم‌​های بیشترش شکوفاتر کند.

رضاییان بیان کرد: در زمینه اقتصادی هم حداقل آن این است که تیم‌​ها خودشان را از بسیاری از هزینه‌​های بین‌​راهی و رفتن به شهرهای بزرگ نجات می‌​دهند و با حداقل هزینه‌​ها با اتوبوس می‌​توانند در درون استان جابه‌جا شوند. به هر حال تیم​‌های جنوبی شناخت خوبی نسبت به هم دارند و فوتبال خوب و تماشاگرپسندی را هم ارائه می‌دهند و این موضوع به سود تماشاگران هم هست و آنها می‌​توانند شاهد دو، سه بازی در استان خود باشند. از نظر من حسن‌​های تعدد تیم‌​های خوزستانی در لیگ برتر خیلی خیلی بیشتر از معایب آن است.

وی در بخش پایانی صحبت​‌های خود به تماشاگران نفت اشاره کرد و گفت: امیدوارم حسن رفتار تماشاگران مسجدسلیمانی که در بازی با فولاد خوزستان از خود بروز دادند، نشان داده شود و همان طور که معمولا قسمت​‌های بد را می​‌گوییم، بخش خوب را هم بگوییم. در این بازی تماشاگران ما شکیبایی و متانت بسیاری از خود نشان دادند و جا دارد از آن​ها و همچنین تماشاگران اصلی فولاد تشکر کنم. عده‌​ای هم هستند که خارج از این چارچوب هستند که ما کاری با آن​ها نداریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. درود بر مدیر عامل کاردان و لایق تیم نفت ممسجدسلیمان. انشااااکه تیم تو لیگ برتر می مونه  و اگر هم این طور نشد از نظر هوادارها شما و کادر فنی و بازیگران تمام تلاش خودتونو انجام دادید. و انشااهر چی قسمته. 

  2.  تشکر از سایت ب. ر. مسجدسلیمان
     با توجه به اخباربرخی سایتها که ظاهرا قرار نفت ابادان امتیاز فولاد نوین بخره  به نظر من اگر قرار به خرید امتیاز باشد اولویت وزارت نفت باید نفت مسجدسلیمان باشد  تیم نفت ابادان مدتهاست دسته یک بوده و اون شرایط لازم برای میزبانی تیمهای لیگ برتری ندارد دیگر اینکه وزارت نفت کمترین کمک رو تو لیگ برتر به مسجدسلیمان کرد و اون حمایت لازم را انجام نداد اعلام کردن پول اضافی برای خرید باشگاه ندارند…حالا چطور برای نفت ابادان پول هست؟؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.