• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 1
1

به دلیل حضور غیر قانونی موتومبا در بازي با نفت مسجدسليمان: کسر امتیاز احتمالی از راه آهن

  • کد خبر : 13531
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۳:۵۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- باشگاه نفت مسجدسلیمان طی نامه ای اعتراض خود را به حضور بازیکن خارجی راه آهن اعلام کرده و در این رابطه گفته می شود موتومبا شرایط عقد قرارداد با باشگاه راه آهن را نداشته است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان نامه فدراسیون فوتبال ترکیه به استعلام نفت مسجدسلیمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- باشگاه نفت مسجدسلیمان طی نامه ای اعتراض خود را به حضور بازیکن خارجی راه آهن اعلام کرده و در این رابطه گفته می شود موتومبا شرایط عقد قرارداد با باشگاه راه آهن را نداشته است.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان نامه فدراسیون فوتبال ترکیه به استعلام نفت مسجدسلیمان نشان می دهد که موتومبا بازیکن آزاد نبوده است: موتومبا بازیکن آزاد نیست مسوولان باشگاه نفت مسجدسلیمان برای اینکه مطمئن شوند مارتین موتومبا بازیکن آزاده نبوده و بعد از فصل نقل و انتقالات رسمی فیفا از تیمش اردو اسپور جدا شده، به فدراسیون فوتبال ترکیه نامه زدند و در این مورد استعلام کردند تا مدارک کاملی به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال بدهند که فدراسیون فوتبال ترکیه به این نامه جواب روشن و کاملی داد. در نامه رسمی فدراسیون فوتبال ترکیه در پاسخ به استعلام باشگاه نفت مسجدسلیمان رسما نوشته شده بازیکن مذکور پس از خاتمه نقل وانتقالات زمستانی برای تیم اردو اسپور به میدان رفته و بازیکن آزاد محسوب نمی‌شود. این بازیکن در دیدار برابر پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان به میدان رفته و در صورتی که مشخص شود قراردادش قانونی نبوده، باشگاه راه آهن با کسر امتیاز روبرو خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.