• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

مدیرعامل نفت و گاز مسجدسلیمان در کنار کارکنان واحدهای عملیاتی

  • کد خبر : 13330
  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در واحدهای عملیاتی، فرا رسیدن عید نوروز را به کارگران، کارمندان و سرپرستان این واحدها تبریک گفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس ابراهیم پیرامون […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در واحدهای عملیاتی، فرا رسیدن عید نوروز را به کارگران، کارمندان و سرپرستان این واحدها تبریک گفت.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس ابراهیم پیرامون در دومین روز از آغاز سال جدید با همراهی مدیرعملیات و روسای این مدیریت در واحدهای عملیاتی « قلعه نار » و « لب سفید » حضور یافت و فرا رسیدن عید باستانی نوروز و آغاز سال جدید را به کارکنان این واحدها تبریک گفت.

وی در این دیدار در نشستی صمیمانه با کارکنان این واحدها فعالیت در صنعت نفت را همانند یک جهاد و نبرد خواند و گفت: در شرایطی که دشمنان با وضع تحریم ها شرایط را برای فعالیت صنعت نفت به عنوان صنعت و سنگر نخست اقتصاد کشور تنگ تر می کنند باید با تلاش و پشتکار فراوان همچون گذشته آن ها را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام بگذاریم.

مهندس پیرامون دورافتادگی واحدهای عملیاتی و نبود امکانات رفاهی مناسب برای فعالیت کارکنان را بسیار سخت عنوان کرد و گفت: اگرچه نبود امکانات رفاهی مناسب شرایط خدمت را سخت می کند اما همین صعوبت موجب خلق خاطرات شیرین در دوره خدمت می گردد.

یادآوری می نماید قلعه نار و لب سفید ، دو مجتمع عملیاتی هستند که فرآورش و انتقال نفت های تولیدی از چاه های نفتی آن منطقه در آنها صورت می گیرد و با قرار گرفتن در رشته کوه های زاگرس در شمال خوزستان جزو مناطق صعب العبور جهت رسیدن به شهرهای اطراف می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13330

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.