• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از اولين جلسه شوراي اداري سال 94 در مسجدسليمان + تصاوير

  • کد خبر : 13290
  • ۰۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴

حجت الاسلام اميني: مسجدسليمان معجوني از تلخي ها و شيريني ها، سختي ها و آساني هاست كه شايد در كشور شهري با چنين پيچيدگي هايي وجود نداشته باشد. دكتر اسماعيل جليلي: برای تعالی کشور باید همگی منسجم و بدون حواشی که معمولاً در سال هایی که انتخابات وجود دارد بر جامعه حاکم می شود کار […]

حجت الاسلام اميني: مسجدسليمان معجوني از تلخي ها و شيريني ها، سختي ها و آساني هاست كه شايد در كشور شهري با چنين پيچيدگي هايي وجود نداشته باشد.

دكتر اسماعيل جليلي: برای تعالی کشور باید همگی منسجم و بدون حواشی که معمولاً در سال هایی که انتخابات وجود دارد بر جامعه حاکم می شود کار کنیم و مدیران شهرستان هم در سال 94 اولویت اول و اخرشان کار باشد و اجازه دهند فعالیت های سیاسی را گروه ها و جریان های سیاسی شناسنامه دار که برای این کار زائیده شده اند دنبال کنند.

مهندس گوروئي: مشي دولت تدبير و اميد مشي اعتدال است، مشي قدرداني از همه كساني كه خدمت به مردم را بر همه ي مسائل ترجيح مي دهند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اولين جلسه ي شوراي اداري در سال94 با حضور حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان، دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي، مهندس عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسليمان و جمعي از مديران اجرايي شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين جلسه حجت الاسلام اميني در سخناني ضمن تبريك سال نو اظهار داشت: به نظر مي آيد قبل از اين كه رهبر معظم انقلاب امسال را سال همزباني و همدلي دولت و ملت بخواند به همت شما مديران اين همدلي و همزباني در سال گذشته در شهرستان وجود داشته است وي ادامه داد: مسجدسليمان معجوني از تلخي ها و شيريني ها، سختي ها و آساني هاست كه شايد در كشور شهري با چنين پيچيدگي هايي وجود نداشته باشد اما در عين حال مردم ما به آينده بسيار اميدوارند. ايشان ادامه داد: همه بايد با يك همت مضاعف سعي كنيم اين گره هاي شهر هزار گره را باز كنيم. گره هاي مسجدسليماني كه هنوز ساختارهاي شهري اش كامل نيست، شما كدام شهر را سراغ داريد كه اين گونه بوي گازش مردمش را آزار بدهد، در كدام شهر اين همه ساخت و سازهاي غير مجاز وجود دارد؟! چرا يك وجب وقف نبايد در اين شهر صورت گرفته باشد؟ ما بختياري سراغ داريم كه 5 دكل ملي حفاري دارد! يا بختياري كه يك قلم دارايي اش 300 تريلر است اما دريغ از يك وجب وقف!

اين يك واقعيت است كه در هيچ شهري مثل شهر ما پديده ناهنجار خودكشي وجود ندارد، خودكشي كه دليل اصلي آن مشكلات فرهنگي ست. چه كسي بايد فرهنگ سازي كند؟ اين وظه ي ما و شما مسئولين است كه بايد اثرگذار و فرهنگ ساز باشيم.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه مسجدسليمان در پايان سخنان خود گفت: در اين سال همدلي و همزباني تشكر مي كنم از دكتر جليلي نماينده محترم مهندس گوروئي فرماندار پرتلاش مسجدسليمان به خاطر تلاش ها و تعامل شان… به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم مسجدسليمان در مجلس شوراي اسلامي سخنران بعدي اين جلسه بود. وي ضمن تبريك سال نو اظهار داشت:

امیدواریم در سال 94 بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری با حفظ شعار سال 93 که نگاه به مدیریت جهادی و تمرکز بر روی فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی است در دستور کار قرار گیرد و با یک رویکرد همدلانه و هم زبانانه گام های اساسی برای توسعه بیشتر شهرستان برداریم. جلیلی با تاکید بر این که نگاه ما در سال 94 باید افزایش در همه شاخص ها باشد افزود: برای تعالی کشور باید همگی منسجم و بدون حواشی که معمولاً در سال هایی که انتخابات وجود دارد بر جامعه حاکم می شود کار کنیم و مدیران شهرستان هم در سال 94 اولویت اول و اخرشان کار باشد و اجازه دهند فعالیت های سیاسی را گروه ها و جریان های سیاسی شناسنامه دار که برای این کار زائیده شده اند دنبال کنند.

نماینده مسجدسلیمان از افزایش 100درصدی بودجه شهرستان در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: در سال 93 شرایط بودجه ما نسبت به متوسط استان بیش از 100درصد افزایش داشته است که اگر از این منابع محدودی که در شرایط سخت اقتصادی در اختیار ما قرار می گیرد استفاده بهینه کنیم مردم به بخشی از خدماتی که از دولت انتظار دارند دست می یابند.

دكتر جلیلی با اشاره به خسارت های سیل در ابتدای سال 94 گفت: با توجه به خشکسالی در سال 93 بارندگی های اخیر نعمت های بسیاری در حوزه آب و هوایی و شکوفایی طبیعت برای منطقه ما داشت که این بارندگی ها و جاری شدن سیل با خساراتی هم در زیر ساخت های ما در حوزه آب،برق، راه و کشاورزی همراه بود که باید برای جبران این خسارت ها بیشتر تلاش کنیم. نماينده مردم مسجدسليمان در خصوص نگرانی مردم از تعطیلی ساختمان قدیم بیمارستان 22بهمن تاکید کرد: هیج واحد درمانی در این شهر تعطیل نخواهد شد. مسجدسلیمان نیاز به خدمات بیشتر دارد وبا توجه به کمبودهای بهداشت و درمان شهرستان تعطیلی هر حوزه خدمات درمانی ضربه ای بر پیکره نیازهای خدماتی مردم است. نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: ردیف بودجه ای احداث ساختمان جدید بیمارستان شرکت نفت که چندین سال معطل مانده است نهائی شده و به زودی شاهد آغاز عملیات احداث این بیمارستان خواهیم بود.

آخرين سخنران اين جلسه مهندس گوروئي فرماندار مسجدسليمان بود. وي اظهار داشت: بسيار خوشحالم كه از ابتداي ورودم به مسجدسليمان در راستاي فرمايشات مقام عظماي ولايت گام برداشتيم. شعار ما از همان بدو ورود به شهرستان همدلي در راستاي رسيدن به هم افزايي بود و تشكر مي كنم از همه مديران دستگاههاي اجرايي كه در سال 93 كه سال پرفراز و نشيبي بود با تمام وجود براي پيشبرد كار تلاش كردند فرماندار مسجدسليمان ادامه داد: مشي دولت تدبير و اميد مشي اعتدال است، مشي قدرداني از همه كساني كه خدمت به مردم را بر همه ي مسائل ترجيح مي دهند. اگر امروز بارقه ي اميدي در دل مردم مسجدسليمان ايجاد شده است به لطف خداوند و تلاش همه مديران شهرستان بوده است و اميدواريم به كمك همه ي شما خدمت به مردم را در سال جديد فزاينده كنيم. رييس شوراي تأمين مسجدسليمان ادامه داد: مقدمات گام هاي بلند براي سال 94 در سال 93 برداشته شده است. ما امروز شاهد يكي از مجهزترين بيمارستان هاي خوزستان در مسجدسليمان هستيم، مقدمات كار آلومينيوم فراهم شده است، فرودگاه دارد به سرانجام مي رسد، به زودي آب درماني گلگير افتتاح مي شود و… مهندس گروئي در ادامه سخنان خود اولويت اول سال 94 در مسجدسليمان را همچنان بحث اشتغال دانست و گفت: علاوه بر اشتغال، تكميل پروژه هاي ذكر شده، تقويت رتبه ي آموزش و پرورش در سطح استان، تقويت حوزه ي ورزش، توسعه گردشگري، بهبود وضعيت خدمات شهري مي باشد و ادامه داد: علاوه بر اين مسائل تمامي مديران شهرستان در سال 94 بايد آموزش مديريت ببينند.. فرماندار مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود از مديران اجرايي شهرستان خواست براي جذب اعتبارات برنامه ي كارشناسي و اولويت بندي شده ارائه دهند وي همچنين در ارتباط با توسعه ي شبكه دولت در شهرستان اظهار داشت: خوشحالم اعلام كنم بعد از اهواز مسجدسليمان اولين شهري ست كه همه ادارات آن به اين شبكه مجهز شده اند. وي در ارتباط با بيمارستان قديم 22 بهمن اظهار داشت: در جلسه اي كه به همراه دكتر خبير با دكتر ايدني داشتيم ايشان قول داده اند كه بيمارستان قديم در سه بخش فعال بماند تا ان منطقه از رونق اقتصادي و اجتماعي محروم نماند. مهندس گوروئي در پايان سخنان خود گفت: از همه شما مديران اجرايي، اصحاب رسانه و خصوصاً برادر ارجمندم جناب دكتر جليلي نماينده محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي كه انصافاً تلاش هاي زيادي در حوزه هاي مختلف مثل تأمين اعتبارات داشتند و همچنين از تلاش هاي حجت الاسلام اميني امام جمعه محترم كه هميشه يار و ياور ما بودند تشكر و قدرداني مي نمايم و اميدوارم همگي زير سايه حضرت ولي عصر (عج) جهت حل مشكلات مسجدسليمان تلاشي مضاعف داشته باشيم…

abcd

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. دورود بر همه مسئولان دلسوز مسجدسلیمان.
    اینها رو که میشنویم امیدوار میشیم به آینده این شهر که 100 سال مورد ستم قرار گرفته. 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.