• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

حجت الاسلام حاجتي:
همدلی و همزبانی دولت و ملت سد مستحکمی در برابر دشمن ایجاد می‌کند

  • کد خبر : 13281
  • ۰۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت‌الاسلام مير احمدرضا حاجتی اظهار کرد: انقلاب اسلامی محدود به ایران نیست و متعلق به تمام شیعیان و مسلمانان و پرچم‌دار آن امام زمان (عج) است. وی با اشاره به حمله عربستان سعودی به کشور یمن، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و کشورهای متجاوز بدانند اگر جنگ احزاب راه بی‌اندازند تمام مسلمانان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت‌الاسلام مير احمدرضا حاجتی اظهار کرد: انقلاب اسلامی محدود به ایران نیست و متعلق به تمام شیعیان و مسلمانان و پرچم‌دار آن امام زمان (عج) است.

وی با اشاره به حمله عربستان سعودی به کشور یمن، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و کشورهای متجاوز بدانند اگر جنگ احزاب راه بی‌اندازند تمام مسلمانان و شیعیان در مقابل آن ها خواهند ایستاد و هم اکنون در پیچ بزرگ تاریخی هستیم.

امام جمعه موقت اهواز افزود: حمله به یمن یک بهانه است همان طور که دشمنان اسلام قصد فروپاشی سوریه و نابود کردن مسلمانان عراق را داشتند برای جنگ با اسلام به یمن نیز حمله کرده‌اند.

حاجتی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال ملت و دولت، هم زبانی و هم دلی بیان کرد: هم‌زبانی و هم دلی مسئولان و مردم می‌تواند دژی مستحکم در برابر دشمنان ایران و اسلام ایجاد کند.

وی در پایان با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و کشورهای 1+5، از رئیس جمهور و هیئت مذاکره کننده هسته‌ای حمایت کرد و از آنان خواست تا نهایت هوشیاری خود را در مذاکره با طرف مقابل حفظ کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود برحاجتی درودبر طایفه بنام موری

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.