• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

افشاریان: اتفاقات حاشیه‌ای تاثیری در نتیجه بازی نفت و پرسپولیس نداشت

  • کد خبر : 13163
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- خداداد افشاریان درباره اتفاقات حاشیه‌ای رخ داده در دیدار نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس که با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت، اظهار داشت: در خصوص اتفاقات این بازی گزارش محرمانه و کامل خود را به صورت مکتوب به کمیته داوران ارائه کردم و حتما تا امروز (شنبه) به دست مسئولان خواهد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- خداداد افشاریان درباره اتفاقات حاشیه‌ای رخ داده در دیدار نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس که با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت، اظهار داشت: در خصوص اتفاقات این بازی گزارش محرمانه و کامل خود را به صورت مکتوب به کمیته داوران ارائه کردم و حتما تا امروز (شنبه) به دست مسئولان خواهد رسید.

وی ادامه داد: چنانچه بخواهم اظهار نظری درباره اتفاقات رخ داده داشته باشم شاید باعث دلخوری عده‌ای شود و چون نزدیک عید است اجازه دهید با حرف‌هایم هیچ کس را ناراحت نکنم.

ناظر داوری دیدار نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اتفاقات حاشیه‌ای این مسابقه به ادعای برخی پرسپولیسی‌ها در نتیجه بازی تاثیرگذار بود، گفت: خیلی به این موضوع ورود نمی‌کنم اما به طور قاطع نظرم این است که نتیجه بدست آمده این بازی کاملا فوتبالی بود و هیچ یک از اتفاقات نمی‌تواند تاثیری در نتیجه بازی داشته باشد.

افشاریان در خصوص صحبت پرسپولیسی‌ها مبنی بر اینکه در این مسابقه از سوی تماشاگران تیم میزبان به سوی آنها آهن و سنگ پرتاب می‌‌شد تاکید کرد: اجازه دهید در این مورد صحبتی نداشته باشم. این بازی به طور مستقیم پخش شد و اگر این اتفاقات رخ داده باشد حتما به تصویر کشیده شده است. من گزارش محرمانه خود را به کمیته داوران ارائه داده‌ام و در آن توضیحات کامل است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.