• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

جلسه هماهنگی مانور هفته سلامت، بهداشت عمومی و محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 13048
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جلسه هماهنگی هفته سلامت و محیط زیست در فرمانداری مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان در این جلسه علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان اظهار داشت:یکی از مسائل مهم در دولت تدبیر و امید سلامت شهروندان است و باید تلاش کنیم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جلسه هماهنگی هفته سلامت و محیط زیست در فرمانداری مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان در این جلسه علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان اظهار داشت:یکی از مسائل مهم در دولت تدبیر و امید سلامت شهروندان است و باید تلاش کنیم در این هفته با یک کار گروهی بتوانیم مردم را به پاکسازی محیط زیست خود ترغیب نماییم. مهندس گوروئی ادامه داد: این هفته که با هفته منابع طبیعی انطباق دارد باید با برنامه ریزی و منطبق کردن برنامه های هر دو هفته سلامت و محیط زیست با منابع طبیعی بیشترین بهره برداری را در راستای نگاه مردم به محیط زیست و منابع طبیعی را داشته باشیم.

فرماندار مسجدسلیمان ادامه داد: با انجام کارها به نحو احسن می توان به سمتی حرکت کنیم که مردم احساس کنند در مسیرشان گام بر می داریم. گوروئی با اشاره به طرح کاشت نهال های مثمردر مسجدسلیمان و روستاهای اطراف گفت: این طرح می تواند در بلند مدت چهره شهرستان راتغییردهد.

فرماندار مسجدسلیمان در پایان از کلیه دستگاههای اجرایی خواست داخل و بیرون محیط کاری خود را در این هفته پاکسازی و با شرکت فعال دربرنامه های این هفته به اشاعه فرهنگ حفظ محیط زیست و منابع طبیعی کمک کنند و در این خصوص با نگاه به روستاها خواستار توجه به این بخش جامعه شد تا مبادا مردم روستا از این برنامه ها باز بمانند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.