• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

فرماندار مسجدسليمان: لزوم تعامل ادارت در تسريع واگذاري منازل طرح جابجايي مناطق آلوده در مسجدسليمان

  • کد خبر : 1301
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸

اگر با قانونمندي و تعامل در جهت پيشبرد اهدافمان كه همان خدمت رساني به مردم است گام برداريم مي توان به آينده و آباداني اين شهرستان اميدوارتر بود باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عبداله ايزدپناه در گفتگو با باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با تاكيد بر لزوم تعامل ساير ادارت در تسريع واگذاري منازل طرح جابجايي، اين […]

اگر با قانونمندي و تعامل در جهت پيشبرد اهدافمان كه همان خدمت رساني به مردم است گام برداريم مي توان به آينده و آباداني اين شهرستان اميدوارتر بود

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عبداله ايزدپناه در گفتگو با باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با تاكيد بر لزوم تعامل ساير ادارت در تسريع واگذاري منازل طرح جابجايي، اين امر را مستلزم درايت مديران در اين خصوص عنوان داشت. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي اضافه كرد: اگر با قانونمندي و تعامل در جهت پيشبرد اهدافمان كه همان خدمت رساني به مردم است گام برداريم مي توان به آينده و آباداني اين شهرستان اميدوارتر بود. ايزدپناه افزود: در اين راستا انتظار مي رود مديران و مسئولين ذيربط با حفظ اين رويه و اين خط مشي در اتمام اين طرح اهتمام داشته باشند. فرماندار مسجدسليمان در ادامه افزود: انتظار مي رود اداراتي كه بايد خدمات زيربنايي در طرح جابجايي مناطق آلوده ارائه دهند با تعاملي سازنده نسبت به تعهدات و نواقص كار خود اقدام نمايند و اين امر بايدبا شتاب و سرعت بيشتري صورت پذيرد. وي احداث مدرسه در طرح جابجايي مناطق آلوده به نشت نفت و گاز را مهم و ضروري برشمرد و از مسئولين مربوطه خواست در اين خصوص اقدام جدي تري نمايند. ايزدپناه يكي از دلايل كند شدن كار را به عدم نقدينگي در اين طرح عنوان داشت و در اين خصوص اظهار داشت: عليرغم وجود اين مشكل شاهد تلاش هاي استاندار محترم جهت رفع اين نقيصه بوده ايم كه بحمداله امروز شاهد رفع آن هستيم و از اين رو بايد ساير ادارت در زمان تعيين شده، نسبت به تعهدات و اتمام پروژه خود اقدام نمايند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. باسلام.
    ای کاش مسیولین امر در خصوص مسایل و مشکلات  بعدی که معضل بزرگ جابجایی جمع کثیری از همشهریان است پیشاپیش چاره اندیشی میکردند تا در مقابل ان مشکلات فریاد چه باید کرد سر ندهند.
    گیریم سال اینده تمامی واحدهای مسکن مهر و مناطق الوده صد در صد اماده شد و مردم در ان اسکان داده شدند اولین مشکل فضای اموزشی بعد از ان خدمات پزشکی اهالیست ایا اقدامی صورت پذیرفته است یا فقط به فکر سرویس رفت و امد دانش اموزان هستیم . اماده سازی زمین جهت این امور – تامین اعتبار و زمان لازم جهت ساخت تا بهره برداری زمان قابل ملاحظه ای است که با این اوضاع احتمالا نسل دوم جابجا شدگان از ان بهره مند خواهند شد. 
    جناب اقای سعید مرادی – برادر زحمتکش و دلسوز : رسالت بزرگی بر دوش گرفته اید . امیدوارم با پیگیریهای مجدانه حضرتعالی مشکلات اتی شهرستان به مسیولین نشان داده شده تا انشاالله بنا بفرمایش فرماندار محترم شهری اباد به نسلهای بعد تحویل دهیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.