• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

حجت الاسلام اميني: دیگر بیشتر از این صبر و خونسردی از مردم مسجدسلیمان نطلبید/ مي گوييد امام جمعه به فكر سال آينده است بنده به فکر هیچ مسئله ای برای سال آینده نیستم

  • کد خبر : 12944
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸

اگر این تیم را نمی خواهید چرا بعد از صعود تیم به لیگ برتر صدها بنر از اول تا آخر شهرزده شد. صاحبان این بنرها کجا هستند/ اگر مردم همین اعتراض های مدنی را نکنند امثال بنده که به حرکت در نمی آئیم. بنده به وزیر نفت عرض می کنم آیا شما دوست دارید خدای […]

اگر این تیم را نمی خواهید چرا بعد از صعود تیم به لیگ برتر صدها بنر از اول تا آخر شهرزده شد. صاحبان این بنرها کجا هستند/ اگر مردم همین اعتراض های مدنی را نکنند امثال بنده که به حرکت در نمی آئیم. بنده به وزیر نفت عرض می کنم آیا شما دوست دارید خدای ناکرده به دولت محترم، به دولت تدبیر و امید خدائی ناکرده بگويند که دغدغه جوانان را ندارند/ جوانانی که بلند شدند رفتند دم دفتر یک آقائی، بعد پلیس ۱۱۰ را بگویند که آن ها را متفرق کنند. این چه حرکت مطلوبی است. این ها را راه بدهید به دفترتان از آن ها پذیرائی کنید و حرف هایشان را بشنوید. حرف های این ها را نمی شنوید و به دفاع از آن ها کاری نمی کنید. بعد وقتی با آن حس جوانی چهار نکته بگویند برچسب به آن ها می زنید یک برچسب هم به بنده می زنید که آقا به فکرسال آینده است نه بنده به فکرهیچ مسئله ای برای سال آینده نیستم که شما فکرمی کنید.یک طلبه ساده ای هستم که حکم امام جمعه ای هم تا چندسال دیگر روی دوشم است/ جواب مردمی با این همه ثروت که وارث گرفتارترین شهر کشورند به گونه ای که ریه ها و شش هایشان متاثر از آلودگی گاز است را چه بدهم که سهمشان ازاین قله ثروت هیچ است/ مدیر عامل منطقه بچه مسجدسلیمان است، انتظارداریم ذهن ایشان بیشتر جوانه بزند تا من طلبه، و راهکار ارائه بدهد به وزیز نفت.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/عزت الله قاسمی: حجت السلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های نمازجمعه مورخه:۸/۱۲/۱۳۹۳ مسجدسلیمان با اشاره به ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها گفتند: تسلیت عرض می کنم از زبان خودم و از طرف شما خوبان به محضر امام شاهد، امام حاضر حضرت اباصالح المهدی ارواحنافدا و خدا را قسم می دهیم به فاطمه پهلو شکسته که انشاالله مابقی غیبت پسرش را بر ما ببخشاید و در ظهور او تعجیل بفرماید.

حجت السلام امینی ادامه داد: فاطمه یک معبر است، یک دالان است به سمت امام عصر. دامن بزنیم به فاطمیه ها اما دور از افراط و تفریط. رهبر عزیز انقلاب فوق العاده در این باب سفارش نموده. حاج آقا امینی ادامه داد: سوء استفاده کننده ها و افراط کارها در صدد هستند برای ایجاد دشمنی بین شیعه و سنی. خیلی ما باید هوشیارباشیم و اگر قرار است حرفی بزنیم باید مستدل و منطقی باشد. روی تعصبات همدیگر دست نگذاریم و اهانت نکنیم. نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه گفتند:

همه ساله در فاطمیه اول و دوم مومنان عزیز ما سئوال می کنند ما چند روز مراعات کنیم به ویژه فاطمیه دوم که امسال در روزهای اول عید است. امام جمعه مسجدسلیمان ادامه دادند: در جلسه ای در مرکز استان با حضور همه علما و امامان جمعه استان ساعت ها علمای عرب و عجم روی این مسائل بحث کردند. جمع بندی این شد که رعایت حال مردم را باید بکنیم و آن این که در فاطمیه اول سه روز و در فاطمیه دوم هم سه روز.همین سه روز کافی است. یک روز شهادت، یک روز هم قبل و بعد از آن سه روز را احترام بکنیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه خطبه ها گفتند: از مسئولان عزیز کشور و استان مان هم در باب تیم فوتبال نفت شهرمان یک استدعائی دارم. شهری که من نمی خواهم روی گلایه مندی های دیگرش دست بکذارم.

از نگاه مثبت و مهربانانه مدیران استانی به ویژه استاندار تشکرمی کنم. ایشان در چند ماه گذشته دو مرتبه با هیئت های بلندپایه متشکل از معاونین و مدیران کل به منطقه ما آمدند و تصمیمات خوبی هم گرفتند. بیمارستان جابجا شد. فرودگاه الآن مشغول کارهستند. قرار است تا پائیز آینده هواپیما بنشیند و برخیزد. انشاالله پروژه های بزرگ در پیش رو قطعی شده اما زمان می طلبدتا راه اندازی شوند. از این عزیزان تشکرمی کنم.

اما در عین حال در همین نماز جمعه چهره های بخشی از جوانان طرفدار تیم نفت مسجدسلیمان را می بینم. در اول خطبه ها هم شعارهای خوبی دادند. چه شعاری خوب تر از این که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند. چه اعتراض معنوی زیبا تر از این که بیایند در دفتر امام جمعه و الآن هم بیایند در نمازجمعه. شعارهای خوب بدهند و نماز جمعه اقامه بکنند. می گویند ما فعلا” از خیربیکاری مان،فضای سبزمان، نداشتن فاظلاب، از خیر تنفس بوی متعفن گازها، از خیر همه این ها گذشتیم و صبورانه به انتظار آینده روشنی هستیم که شما بشارت می دهید. اما لااقل این دلخوشی ما به تیم فوتبال شهرمان را حفظ کنید.

حاج آقا امینی ادامه دادند: در دیداری با این بچه ها حرف های قشنگی می زدند. می گویند اگر این تیم را نمی خواهید چرا بعد از صعود تیم به لیگ برتر صدها بنر از اول تا آخر شهرزده شد. صاحبان این بنرها کجا هستند. الآن که سکوت کرده اند، انتظار دارند از این آقایان می گویند اگر که شما این تیم را نمی خواستید پس چرا با یک مدیریت جهادی استادیوم شهر را آماده برای این بازی ها کردید. این بچه ها خون به دل هستند، دغدغه دارند و نمی خواهند که اعتراض غیر مدنی کنند. متوجه هستند که اعتصاب نابجا به ضرر آبرو و اعتبار شماست. اما شما بفرمائید چه کاری بهتر از همین کاری که الآن دارند انجام می دهند. لذا بنده به این بچه ها قول دادم به سهم خودم از ظرفیت خودم بهره می برم. کما این که در جمع آن ها عرض کردم که از نماینده محترم شهرمان انتظار داریم در چند روز آینده خطبه آتشینی در مجلس داشته باشند به دفاع از این جوانانی که دلخوش کرده اند به این فوتبال تا در چندسال آینده پتروشیمی و آلومینیوم به باربنشیند.

حجت السلام امینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه گفتند: با استاندار صحبت کردم، امروز هم از طرف ایشان معاونت امنیتی استانداری تلفنی لطف کردند و به بنده پاسخ دادند که در تریبون نماز جمعه بگوئید که استعلاجی داریم کاری می کنیم که این دو بازی آخر سال به تعویق نیفتد. به اعتصاب تیم خاتمه بدهیم و در عین حال داریم تلاش می کنیم با یک راهکار قانونی این تیم سرافراز و پایدار همیشه برای مسجدسلیمان بماند.

اما بنده طلبه گفتم که با خبرشده ام که وزیر نفت در زیر نامه ای را پاراف کرده اند که بگردید دنبال یک راهکار قانونی. بنده به دفاع از حقوق شهروندان نجیب عرض می کنم شهروندان نجیبی که در همین پدیده فوتبال حقیقتاً باعث شگفتی مربیان تیم های ملی و محلی کشور شده اند. آن ها گفته اند که در این چندساله ندیده ایم تیمی را این طور منسجم و با این همه طرفداران با ادب. بد است که این بچه های مومن مسجدسلیمانی لحضات و ساعاتی ازاین همه فضا های بد فاصله بگیرند بیایند در استادیوم شعارهای خوب بدهند و البته به جا از مسئولین خدوم حمایت می کنند. به جایش انتقاداتی هم می کنند و من می گویم که دستشان درد نکند. اگر مردم همین اعتراض های مدنی را نکنند امثال بنده که به حرکت درنمی آئیم. بنده به وزیرنفت عرض می کنم آیا شما دوست دارید خدای ناکرده به دولت محترم، به دولت تدبیر و امید خدائی ناکرده بگويند که دغدغه جوانان را ندارند..

من می دانم که شما دوست ندارید کما این که من امام جمعه هم دوست ندارم جوانان ما را مقابل ارزش ها معرفی بکنند. جوانانی که بلند شدند رفتند دم دفتر یک آقائی، بعد پلیس ۱۱۰ را بگویند که آن ها را متفرق کنند. این چه حرکت مطلوبی است. این ها را راه بدهید به دفترتان از آن ها پذیرائی کنید و حرف هایشان را بشنوید. حرف های این ها را نمی شنوید و به دفاع از آن ها کاری نمی کنید. بعد وقتی با آن حس جوانی چهار نکته بگویند برچسب به آن ها می زنید.

حاج آقا امینی ادامه دادند: یک برچسب هم به بنده می زنید که آقا به فکرسال آینده است نه بنده به فکرهیچ مسئله ای برای سال آینده نیستم که شما فکرمی کنید.یک طلبه ساده ای هستم که حکم امام جمعه ای هم تا چندسال دیگر روی دوشم است. مثل چندسال گذشته کنار مردم هستم و حامی تمام حقوق همشهریان.

حجت السلام امینی ادامه دادند: به استانداری هم عرض کردم که من به نفت مان کار ندارم اما به گازمان کار دارم. شما شايد نتوانید نگوئید تیم نفت اما می توانید بگوئید تیم گاز. گاز ارسالی و ۲۴ ساعته مسجدسلیمان به ماهشهر که فقط خوراک پتروشیمی رازی ماهشهر را تامین می کند روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۱۰ میلیون فوت مکعب می باشد. پتروشیمی رازی ماهشهر از این گاز ارسالی از مسجدسلیمان ده تا محصول تولید می کند که مهم ترینش آمونیاک اوره و کودهای شیمیائی هست و تنها تولید کننده اسید سولفوریک در ایران است. قرارداد جدید فروش گاز مسجدسلیمان به پتروشیمی ماهشهر از طریق وزارت نفت می باشد که متولی آن شرکت نفت مسجدسلیمان است و مبلغ آن ماهیانه حدود هشت میلیون دلار و سالیانه حدود۹۶ میلیون دلارمی باشد. یک بخش از این گاز که از چاههای گازی مسجدسلیمان استخراج می شود میعانات گازی است که هر روز تقریباً یکی دو تانکر فروش دارد و مبلغ آن ماهیانه میلون ها تومان می باشد حال به بنده بفرمائید جواب مردمی با این همه ثروت که وارث گرفتارترین شهر کشورند به گونه ای که ریه ها و شش هایشان متاثر از آلودگی گاز است را چه بدهم که سهمشان ازاین قله ثروت هیچ است. من عرضم این است که نمی شود از این میلیاردها تومان ده میلیارد به شهرداری مسجدسلیمان، شهرداری بی پولی که سه ماه است حقوق بعضی از پرسنلش را نداده است بدهید. ۵ میلیارد هزینه عمران شهری بکنید و ۵ میلیارد آن را هم هزینه بچه های بی پناه تیم فوتبال نفت ما بکنید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان امام جمعه مسجدسليمان ادامه دادند: گاز نفس ما را بند آورده چقدر ناله بکنیم، چقدر تذکر بدهیم. نکندخدای نا کرده فردا یک صحنه غیر مترقبه ای پیش بیاید و مایه سرافکندگی کل کشور بشود و باعث سوء استفاده و خوشحالی دشمنان بشود. البته جوانان با ادب و آگاه و با بصیرت ما این اجازه را به هیچ کس نمی دهند. نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان ادامه دادند: لذا روی این پیشنهاد کار می کنم. نامه ارائه می دهم. از فرماندار دلسوز و پیگیرمان، از نماینده محترممان هم می خواهم بگردند پیدا کنند مثل این پیشنهاد. ایشان ادامه دادند: پول ها دارد از زیرپای ما می رود و شب عیدی من طلبه مظلوم باید رنج بکشم از مطالبات به حق مردم، مردمی که از پوست پیاز تا اصول دیالکتیک را از من طلبه مطالبه می کنند.

امام جمعه مسجدسلیمان ادامه دادند: بنده هم حرف ها و خواسته هایشان را منطقی در خطبه ها با تکیه به رهبر دلسوز انقلاب قاطعانه به دولت عزیز و تلاشگر ارائه می دهم. انشاالله نتیجه بگیریم، البته از استاندار هم تشکر می کنیم که فرمودند با مدیرعامل نفت منطقه صحبت کرده ام برای رفع مشکلات. حاج اقا امینی در ادامه گفتند: خود مدیر عامل منطقه بچه مسجدسلیمان است، انتظارداریم ذهن ایشان بیشتر جوانه بزند تا من طلبه، و راهکار ارائه بدهد به وزیزنفت.نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان در پایان خطبه ها گفت:دیگر بیشتر از این صبر و خونسردی از مردم مسجدسلیمان نطلبید.این مردم خیلی صبوری به خرج داده اند، امیدوارم که در خطبه های بعد فرصتی به وجود نیاید که بخواهیم روی بعضی از مسائل دست بگذاریم و نام ببریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. با عرض سلام . احسنت بر غیرت حاج آقا امینی . امام جمعه فهیم ، دلسوز و فداکار شهرمان . انشااا.. دیگر مسولین شهر و مسجدسلیمانیهای ساکن در دیگر نقاط کشور از تیم حمایت کنند تا تیم شهرمان و شهرمان سرافراز تر شود انشا… و با تشکر از اطلاع رسانی سایت وزین باشگاه ر ن مسجدسلیمان .

  2. باسپاس از حاج آقا امینی بخاطر تمام دغدغه هایش……یاحق

  3. باسلام ای کاش چندتا مسول مانندحاج آقای امینی دراین شهرداشتیم بنده درنمازجمعه حضور داشتم وقتی تعدادی ازهواداران تیم نفت این قدرقشنگ و منطقی و بدون حاشیه بعدازاینکه به دفترنماینده رفتندولی متاسفانه نماینده حتی جهت دلخوشی این عزیزان به جمع اینها هم حاضرنشد و نیامد،بالاخره آمدندنمازجمعه وواقعاخوب هم تشخیص دادندچه جایی بهترازنمازجمعه وچندتاشعارقشنگ دادندبخدااشک ازچشمان سرازیرشدچرا واقعامامردم این شهرمظلومیم ومظلوم تر حاج آقای امینی چراماناچاریم برای تمام مشکلات به حاج آقاامینی مراجعه کنیم واین بنده خداچه گناهی کرده که آدم دلسوزی است

  4. من بعنوان یک مسجدسلیمانی که ساکن در آن نیستم از امام جمعه شریف و محترم  که اینهمه برای خواستهای بحق مردم  دغدغه دارند و دفاع میکنند سپاسگزارم  و از خداوند برایشان طول عمر با عزت خواستارم از مردم و جوانان غیرتمند شهر هم درخواست دارم  همه هفته با حضور یکپارچه در نماز جمعه از این انسان شریف و خدوم حمایت نمایند که با حمایت شما و با امید به عنایت خداوند ایشان هم همینگونه از خواستهای شما پشتیبانی نمایند – پیروز و سربلند باشید

  5. متاسفانه بعضی ها به تمام مسال  انتخاباتی نگاه میکنند. واقعا تشکر میکنم از حاج اقا امینی عزیز و ولایت مدار که حامی اصلی جوانان این شهر میباشند . هم صدای انقلاب اند و هم صدای مردم این شهر .اتفاقا کاندیدا شدن ایشان اتفاق با برکتی است . انشاا.. که این اتفاق بیفتد هر چند میدانم خود حاج اقا راضی به این امر نیستند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.