• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

سرمربی نفت مسجدسلیمان : در لیستی که به باشگاه داده‌ام نام شش بازیکن لیگ برتری نیز قرار دارد.

  • کد خبر : 1238
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان داریوش یزدی اظهار کرد: تیم وضعیت خوبی دارد و ما از 21 تا 28 تیرماه به مدت هشت روز اولین اردوی‌مان را در تهران برپا کردیم و در این اردو به دنبال دو هدف بودیم. وی ادامه داد: اولین هدف ما آماده‌سازی بازیکنان به لحاظ جسمانی و فنی بود […]

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان داریوش یزدی اظهار کرد: تیم وضعیت خوبی دارد و ما از 21 تا 28 تیرماه به مدت هشت روز اولین اردوی‌مان را در تهران برپا کردیم و در این اردو به دنبال دو هدف بودیم.

وی ادامه داد: اولین هدف ما آماده‌سازی بازیکنان به لحاظ جسمانی و فنی بود که خدا را شکر به آن دست پیدا کرده‌ایم و پله‌پله در تلاشیم تا به اهداف دیگرمان نيز برسیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: دومین هدف، جذب بازیکنان مورد نظر است که لیست آن را به باشگاه تحویل داده‌ام و امیدوارم باوجود هیات مدیره قوی‌اي که داریم، بتوانیم این بازیکنان را جذب کنیم.

وی در ادامه به نفرات مدنظرش اشاره و عنوان کرد: حسین آشنا، داوود حقی و رضا معقولی از تیم پیکان، جلیل احمدی و مجتبی شیری از تیم پاس همدان، جاسم صادقی از استقلال اهواز، بهمن طهماسبی از صبای قم، حکیم نصاری از فولادخوزستان، اتابک نمازی از شهرداری یاسوج، حسین خسروی از سنگ‌آهن بافق، مسعود قنواتی از ملی‌حفاری اهواز و رحیم ظهیری از نفت تهران، 12 بازیکنی هستند که نام آن‌ها را برای مذاکره به باشگاه داده‌ام.

یزدی خاطر نشان کرد: از این بین تا به حال اتابک نمازی، مسعود قنواتی و جاسم صادقی را جذب کرده‌ایم. ما بازیکنان زیادی را از دست داده‌ایم كه این کار علی‌رغم ميل باطنی‌مان انجام شده است.

منبع/ايسنا

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.