• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: شرایط مالی‌مان زیر صفر است

  • کد خبر : 12251
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تغییر زمان برنامه لیگ باعث شد تیم​ها فرصت​های خودشان را برای آمادگی بهتر از دست بدهند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مسعود رضاییان اظهار کرد: قرار بود جلسه​ای با اسپانسر مورد نظرمان برگزار کنیم که به خاطر دلایلی این جلسه به روزهای آینده […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تغییر زمان برنامه لیگ باعث شد تیم​ها فرصت​های خودشان را برای آمادگی بهتر از دست بدهند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مسعود رضاییان اظهار کرد: قرار بود جلسه​ای با اسپانسر مورد نظرمان برگزار کنیم که به خاطر دلایلی این جلسه به روزهای آینده موکول شد. ما خوشبین هستیم که بتوانیم با اسپانسر به توافق برسیم و امیدواریم این امر محقق شود.

وی در خصوص شرایط مالی تیم و حضور بازیکنان در تمرینات، گفت: در هر صورت بازیکنان تیم به کارشان ادامه و کادر فنی هم کار خودش را انجام می​دهد. باید بگویم شرایط مالی تیم ما زیر صفر است. وقتی بدهکار باشی و هیچ پولی هم نداشته باشی این یعنی وضعیت زیر صفر است. ان​شاالله که وضعیت تیم با توافق با اسپانسر مورد نظر حل شود.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: شرایط حال حاضر نفت خوب است و بازیکنان، با انگیزه تمرین می‌کنند. ما قرار بود چهاردهم بهمن​ماه اولین دیدارمان را در لیگ انجام دهیم اما برنامه تغییر کرد و نهم به مصاف پیکان خواهیم رفت. امیدوارم در چند روز آینده بتوانیم بازیکنان را شارژ روحی و مالی کنیم تا بتوانند با روحیه مضاعف از دیدار اول تیم بعد از تعطیلات، سربلند بیرون بیایند.

وی در پاسخ به این سوال که تغییر برنامه باعث ایجاد مشکل در روند آماده‌سازی تیم‌ها نمی‌شود؟ بیان کرد: ما با توجه به برنامه​ای که داشتیم قرار بود یک دیدار دوستانه با استقلال خوزستان انجام دهیم اما با تغییر برنامه، برنامه تیم​ ما هم تغییر کرد. البته این شرایط برای همه تیم​ها است و تنها تیم ما نبود که با مشکل روبه‌رو شد. بیشتر تیم​ها با توجه به برنامه​ای که دارند در روزهای آخر آمادگی​شان، دیدار دوستانه انجام می​دهند اما تغییر زمان برنامه لیگ باعث شد تیم​ها فرصت​های خودشان را برای آمادگی بهتر از دست بدهند.

رضاییان در خصوص دیدار تیمش برابر پیکان، گفت: قدم اول ما این است که با پیروزی مقابل این تیم، یک رده بالاتر بیاییم و بتوانیم در هفته​های بعدی شرایط مناسب​تری را پیدا کنیم. ان​شاالله بتوانیم برنامه​های‌مان را به خوبی پیش ببریم و در جایگاه مناسبی در لیگ قرار بگیریم.

وی در پایان اظهار کرد: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش​بینی نیست. تیم ما پتانسیل بالایی برای ماندن در لیگ دارد. ما در نقل و انتقالات چند بازیکن خوب را جذب کردیم و اگر از نظر مالی هم تامین شویم، مطمئنا تیم خوب عمل می​کند و در لیگ می​ماند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.