• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

برگزاری جلسه ارزیابی سازمان دانشی برتر ایران در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 12231
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه ارزیابی سازمان دانشی برتر ایران ( MAKE ) با حضور داوران و ارزیابان در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد. این جلسه صبح امروز و با حضور داوران و کارشناسان منتخب دانشگاه صنعتی شریف و پس از بازدید، کسب اطلاعات و ارزیابی نهایی در واحدهای مختلف این شرکت انجام […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه ارزیابی سازمان دانشی برتر ایران ( MAKE ) با حضور داوران و ارزیابان در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد. این جلسه صبح امروز و با حضور داوران و کارشناسان منتخب دانشگاه صنعتی شریف و پس از بازدید، کسب اطلاعات و ارزیابی نهایی در واحدهای مختلف این شرکت انجام شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، در این جلسه که مدیران و روسای واحدهای مختلف این شرکت نیز حضور داشتند ، سرپرست اداره پژوهش و فناوری ضمن معرفی و نحوه فعالیت شرکت به بیان گزارشی از نحوه انجام مدیریت دانش و فرآیندهای جاری سازمان پرداخت.

حسن کریمی با بیان اینکه این شرکت در گستره ی جغرافیایی وسیعی به وسعت 27000 کیلومتر مربع فعالیت می کند افزود: وجود چندین دریاچه بزرگ ، حفاری چاه ها ، احداث خطوط لوله و سایر فرایندهای تولید را در این شرکت با محدودیت و چالش هایی مواجه ساخته است .

وی افزود: برای حل این چالش ها و فعالیت در چارچوب صیانت از محیط زیست که در سرلوحه فعالیت های این شرکت قرار دارد ، همکاری با دانشگاه و واحدهای تحقیقاتی و پژوهشی برای این مجموعه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر آن، ارزیابی مدیریت دانش و اینکه این مجموعه از نظر دانش در کجا قرار دارد – یافتن افراد دانش محور، حفظ و پرورش آنها در سیستم –تسهیل در انتقال دانش و تجربه میان همکاران و تشویق سایر پرسنل به انجام امور تحقیقاتی و پژوهشی از دیگر اهداف همکاری با حوزه دانشگاه می باشد.

مهندس رضاشریفی، سرپرست تیم داوری و ارزیابی اعزامی از دبیرخانه MAKE نیز طی سخنانی گفت: فعالیت های صورت گرفته این شرکت در ابعاد فنی و اقتصادی آن با توجه به اینکه قدیمی ترین واحد صنعتی کشور محسوب می شود و این فعالیت ها در شرایط خوب و بد صورت گرفته قابل تحسین است.

لازم به ذکر است نمایندگی و دبیرخانه جایزه جهانی سازمان دانش برتر (MAKE ) که هر ساله به شرکت های برتر در زمینه مدیریت دانش اهداء می شود در کشورمان در دانشگاه صنعتی شریف تهران قرار دارد مراسم معرفی و تقدیر از شرکت ها و سازمان های برتر کشور در زمینه مدیریت دانش اسفند ماه امسال برگزار می شود.

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز به عنوان یکی از شرکت های تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب که عنوان قدیمی ترین تولید کننده نفت و گاز کشور را همراه دارد و در زمینه تحقیقات علمی و پژوهشی اقدامات مناسبی صورت داده امسال و برای اولین بار بصورت مستقل در این جایزه جهانی شرکت کرده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.