• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

ديدار هيئت رييسه انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسليمان با مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان و همچنين مديركل كتابخانه هاي عمومي خوزستان

  • کد خبر : 12116
  • ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هيئت رييسه انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسليمان با همايون قنواتي مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي ديدار و تبادل نظر كردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان صبح امروز اعضاي هيئت رييسه انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسليمان در ديدار با مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان دغدغه هاي خود […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هيئت رييسه انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسليمان با همايون قنواتي مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي ديدار و تبادل نظر كردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان صبح امروز اعضاي هيئت رييسه انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسليمان در ديدار با مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان دغدغه هاي خود را اعلام و در ارتباط با موضوعات مختلف به تبادل نظر پرداختند. همايون قنواتي مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان نيز با اعلام اين كه نگران مشكلات فرهنگي در مسجدسليمان هستم گفت: براي برون رفت از مشكلات موجود برنامه هاي ويژه اي را در شهرستان پيگيري و اجرا خواهم كرد. وي ادامه داد: فاصله ي فرهنگي امروز با گذشته مي طلبد در مسجدسليمان فعاليت فرهنگي بيشتري صورت بگيرد كه اين موضوع حمايت همه ارگان ها، مسئولين و نخبگان شهرستان را مي طلبد تا با حمايت هاي خود مشكلات را يكي پس از ديگري از سر راه برداريم. قنواتي در بخش ديگري از سخنان خود گفت:

براي مسجدسليمان برنامه هاي ويژ ه اي خواهيم داشت، بايد براي نشاط و شادي مردم برنامه ريزي كرد و با پديده هايي مثل نصب بنرهاي عزاداري و … برخورد كرد. در پايان اعضاي انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسليمان آمادگي خود را جهت حمايت از برنامه هاي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي در مسجدسليمان و شمال خوزستان اعلام نمودند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان همچنين در ديداري جداگانه هيئت رييسه انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجسليمان با حجت الاسلام سپهر مدیرکل جدید کتابخانه های عمومی خوزستان نيز ديدار كردند. در اين ديدار حجت الاسلام سپهر در سخناني گفت:از آنجا مدت كوتاهي ست در اين مسئوليت قرار گرفته ام در حال مطالعه كمبودها هستم. وي گفت: بحث نرم افزاري مهم ترين كاري ست كه دنبال خواهم كرد كه مهمترين محور آن گسترش و رشد تقويت مطالعه و كتابخواني ست كه برنامه هاي خاصي براي نسل جوان، نوجوان و كودك خواهي مداشت. وي ادامه داد: در بحث سخت افزاري نيز به كمك انجمن خيرين كتابخانه ساز، ارگان ها ، كارخانجات، مسئولين فرهنگ دوست و خيرين علاقمند كاملاً نيازمنديم. در پايان اعضاي انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسليمان آمادگي خود را جهت كمك و رشد فرهنگ مطالعه در مسجدسليمان و شمال خوزستان اعلام نمودند.

لازم به ذكر است هيئت رييسه انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسليمان متشكل از آقايان بهروز صالحي، داريوش باقرفر، هوشنگ فرجي، عزت الله قاسمي و سعيد مرادي در سال 82 تشكيل و تاكنون با بيش از 20 عضو از اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان مشغول فعاليت است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.