• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

بهروز مکوندی: این پیروزی را به مردم مسجدسلیمان تبریک می گویم

  • کد خبر : 12076
  • ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی پس از قهرمانی نفت مسجدسلیمان در تورنمنت چهارجانبه فوتبال خوزستان گفت: این پیروزی را به مردم مسجدسلیمان تبریک می گویم. صدها نفر از هواداران تیم نفت با وجود بارندگی و نامساعد بودن جاده ها از مسجدسلیمان به اهواز آمدند تا تیم ما را حمایت کنند و من از آن […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی پس از قهرمانی نفت مسجدسلیمان در تورنمنت چهارجانبه فوتبال خوزستان گفت: این پیروزی را به مردم مسجدسلیمان تبریک می گویم. صدها نفر از هواداران تیم نفت با وجود بارندگی و نامساعد بودن جاده ها از مسجدسلیمان به اهواز آمدند تا تیم ما را حمایت کنند و من از آن ها قدردانی می کنم که همیشه کنار تیم خود هستند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مکوندی ادامه داد: بازی خوب و جوانمردانه ای را شاهد بودیم. دو تیم باانگیزه بالا بازی می کردند. فولادنوین تیم جوانی است و امروز هم توانست نمایش خوبی داشته باشد. در مجموع این تورنمنت به تیم های خوزستانی کمک کرد تا محک جدی بخورند و برای بازی های رسمی در ادامه فصل آماده شوند.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص برنامه های آتی این تیم گفت: به بازیکنان تیم دو روز استراحت دادیم. سعید سالارزاده را از صبح امروز برای رسیدن به پرواز مرخص کردیم و این بازیکن در مسابقه فینال حضور نداشت. سایر بچه های غیرخوزستانی نیز از ورزشگاه تختی راهی فرودگاه اهواز شده اند تا به پروازهای امشب برسند. تمرین بعدی تیم نفت روز دوشنبه در مسجدسلیمان برگزار می شود و رفته رفته برای بازی با پیکان در هفته هجدهم لیگ برتر آماده خواهیم شد.

مرجع/خوزستان اسپورت

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.