• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

نفت مسجدسلیمان قهرمان رقابت های 4 جانبه خوزستان شد

  • کد خبر : 12073
  • ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در ضيافت ضربات پنالتی موفق به شكست تيم دسته اولی فولاد نوين خوزستان و قهرمانی در جام چهارجانبه فوتبال خوزستان شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان این رقابت ها كه با شركت چهار تیم فولاد نوین خوزستان، استقلال خوزستان، استقلال اهواز و نفت مسجدسلیمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در ضيافت ضربات پنالتی موفق به شكست تيم دسته اولی فولاد نوين خوزستان و قهرمانی در جام چهارجانبه فوتبال خوزستان شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان این رقابت ها كه با شركت چهار تیم فولاد نوین خوزستان، استقلال خوزستان، استقلال اهواز و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شده بود در نهایت عصر امروز با برتری مسجدسلیمانی ها در دیدار نهایی و قهرمانی این تیم به پایان رسید.

دیدار دو تیم در پایان وقت های قانونی و اضافه بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید و تیم لیگ برتری نفت مسجدسلیمان با ضربات پنالتی موفق به شكست حریف و قهرمانی در این رقابت ها شد. گل های این بازی را فرشاد جانفزا، حسن بیت سعید، برای فولاد نوین و علی کیانی فر، میلاد زنیدپور، برای نفت مسجدسلیمان به ثمر رساندند و در ضیافت پنالتی های نیز فرشاد جانفزا (فولادنوین) حمید بوحمدان، رضا کرملاچعب، الکساندر پاشنکو و محمود تیغ نورد (نفت) موفق به گشودن دروازه حریف شده بودند.

نفت مسجدسلیمان با هدایت بهروز مكوندی و با تركیب: رضا حیدری (۴۶- رضا محمدی)، کیامرث چراغی، حمید بوحمدان، حامد محمودی (۴۶- روسلان ملزدینوف)، حمزه حدادی، الکساندر پاشنکو، میلاد زنیدپور، علی کیانی فر (۴۶- محمود تیغ نورد)، میلاد جعفری (۷۳- بهمن مالکی)، کیوان امرایی (۷۸- رضا کرملاچعب) و کارلوس دوس سانتوس در برابر حریف صف آرایی كرد.

حدود هزار نفر از هواداران پرشور تیم نفت از مسجدسلیمان به اهواز آمده و به تشویق زردپوشان پرداختند. تیم استقلال خوزستان که در رده چهارم قرار گرفته بود، به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.

در حاشیه:
* حدود هزار نفر از هواداران پرشور تیم نفت از مسجدسلیمان به اهواز آمده و به تشویق زردپوشان پرداختند.
* گروهی از هواداران فولاد خوزستان با حضور در ورزشگاه تختی اهواز به تشویق فولادنوین پرداختند.
* دو تیم با چفیه هایی که دور گردن داشتند وارد میدان شدند و هر کدام یک شاخه گل را تقدیم تصاویر شهدای گردان بلال کردند.
* ورود به ورزشگاه برای تماشاگران رایگان بود.
* بهروز مکوندی در بین دو نیمه دست به سه تعویض زد.
* البرز حاجی پور داور این میدان در بین دو نیمه به دلیل آسیب دیدگی جایش را به عباس راکی پور داد.
* حمزه حدادی مدافع نفت از هر کدام از داوران یک کارت زرد گرفت و در دقیقه ۷۱ از بازی اخراج شد.
* فولادنوین اهواز همچون بازی نیمه نهایی مقابل تیم لیگ برتری استقلال خوزستان، در ۹۰ دفیقه به تساوی ۲ بر ۲ رسید. بر خلاف بازی نیمه نهایی این بار وقت اضافی در کار نبود و دو تیم ضربات پنالتی را نواختند.
* پس از خاتمه ضربات پنالتی، مراسم اهدای جام های تیم های اول تا سوم توسط مسئولان حاضر در ورزشگاه تختی به آن ها اهداء گردید.
* تیم استقلال خوزستان که در رده چهارم قرار گرفته بود، به عنوان تیم اخلاق معرفی شد. بازیکنان استقلال خوزستان در دو بازی سه کارت قرمز دریافت کردند ولی به دلیل ان که از ابتدا توافق شده بود جام اخلاق یه تیم چهارم برسد، این جام به استقلال خوزستان رسید.
* مراسم آتش بازی زیبایی در ورزشگاه برگزار شد تا حاضران در ورزشگاه از این مراسم لذت ببرند.
* هیئت فوتبال خوزستان در طول مسابقات زحمات زیادی متقبل شد و جا دارد که به آن ها خسته نباشید گفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.