• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

در جلسه ي شوراي اداري مسجدسليمان
دكتر مقتدايي: وضعيت مسجدسليمان در بخش خدمات شهری نیازمند اعتبارات بیشتری است

  • کد خبر : 12020
  • ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- استاندار خوزستان از سفر هيئتي وي‍ژه از وزارتخانه نيرو براي بررسي وضع روستائيان خسارت ديده بر اثر ساخت سد كارون3 خبرداد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عبدالحسن مقتدایی در شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان عنوان کرد: جامعه خوزستان با هر ترکیب، گویش و قومیتی به حدی از رشد و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- استاندار خوزستان از سفر هيئتي وي‍ژه از وزارتخانه نيرو براي بررسي وضع روستائيان خسارت ديده بر اثر ساخت سد كارون3 خبرداد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عبدالحسن مقتدایی در شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان عنوان کرد: جامعه خوزستان با هر ترکیب، گویش و قومیتی به حدی از رشد و توسعه رسیده که فعالان جامعه در کنار هم، مباحثی را مطرح و بهترین راه حل را در راستای نفع عمومی ارائه می دهند.

وی افزود: قومیت های مختلف خوزستان سالیان سال به صورت مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می کنند. رفتاری که از سوی مسئولان در پیش گرفته شده باعث می شود مشکلات مردم نیز مرتفع شود. وی با اشاره به احداث فرودگاه شهرستان مسجدسليمان گفت: ساخت این فرودگاه یکی از اقدامات ویژه در راستای توسعه مسجدسلیمان خواهد بود. خوشبختانه در این شهرستان استعداد زیادی در این زمینه وجود دارد.

وی با اشاره به فعال كردن بخش خصوصی در کاهش نرخ بیکاری عنوان کرد: در صورتی که اشتغال در جامعه ایجاد شود، گناه، بی عفتی و جرایم مختلف در جامعه کاهش می یابد. مقتدایی تصریح کرد: هر گاه زمینه های رشد مانند احداث کارخانه پتروشمی در شهرستان مسجدسلیمان ایجاد شود به طور حتم استانداری خوزستان آن را پیگیری خواهد کرد.

وی گفت: اعتبارات ماده ۱۸۰ قانون بر اساس شاخص های محرومیت زدایی تخصیص می يابد. وضعیت شهرستان در این بخش مناسب است اما در بخش خدمات شهری نیازمند اعتبارات بیشتری است. استاندار خوزستان عنوان کرد: هفته آینده هیت ویژه اي از وزارتخانه نیرو به منظور بررسی مشکلات سد کارون سه و روستائیان خسارت دیده به منطقه خواهد آمد. در همین راستا باید حق و حقوق مردم را پرداخت کرد مقتدایی گفت: به دنبال جبران 23 سال عقب افتادگی در استان هستیم در این زمینه همدلی مسئولان استاني لازم و ضروري است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.