• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان:
هنوز نتوانسته ایم اسپانسرجذب کنیم

  • کد خبر : 11957
  • ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۶:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-مسعود رضاییان اظهارداشت : هنوز نتوانسته ایم اسپانسرجذب کنیم به همین دلیل نتواسته ایم پولی را که به بازیکنان خود وعده کرده بودیم پرداخت کنیم. وی اضافه کرد: ازابتدای لیگ برتر تاکنون تنها 30 درصد از طلب مالی بازیکنان پرداخت، و در این میان فقط به دو نفر 40 درصد پرداخت کرده […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-مسعود رضاییان اظهارداشت : هنوز نتوانسته ایم اسپانسرجذب کنیم به همین دلیل نتواسته ایم پولی را که به بازیکنان خود وعده کرده بودیم پرداخت کنیم. وی اضافه کرد: ازابتدای لیگ برتر تاکنون تنها 30 درصد از طلب مالی بازیکنان پرداخت، و در این میان فقط به دو نفر 40 درصد پرداخت کرده ایم .رضاییان گفت: طبق قولی که مسوولان نفت به ما داده بودند، می بایست تا نیم فصل پرداختی ها به بازیکنان به 50 درصد می رسید اما این مسئله تاکنون عملی نشده است و اکنون هیچ پولی نداریم که امور باشگاه را انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در ادامه گفت: ما قصد داشتیم برای بازی با تیم استقلال اهواز شب گذشته به اهواز بیاییم اما مسوولان باشگاه در اهواز به ما خوابگاه ندادند و اعلام کردند چون از سال گذشته بدهکارهستید لذا نمی توانیم به شما خوابگاه بدهیم.

وی افزود: به همین دلیل امروز از مسجدسلیمان به اهواز آمده و ضمن استراحت در رختکن به دیدار استقلال رفتیم و امشب هم به مسجدسلیمان بازخواهیم گشت.لازم به ذكر است تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در بازی دوستانه مقابل استقلال اهواز در جام جهار جانبه موفق شد تیم استقلال اهواز را با دوگل شگست و به فينال اين مسابقات راه پيدا كند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.