• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

به مناسبت روز جهانی معلولان صورت گرفت
دلجویی و تفقد مدیران نفت و گاز مسجدسلیمان از همکار کم توان حرکتی

  • کد خبر : 11223
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیران و روسای واحدهای مختلف شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با یکی از همکاران کم توان حرکتی شان دیدار کردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این دیدار به مناسبت 12 آذر روز جهانی معلولان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیران و روسای واحدهای مختلف شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با یکی از همکاران کم توان حرکتی شان دیدار کردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این دیدار به مناسبت 12 آذر روز جهانی معلولان انجام شد و طی آن مدیران و روسای واحدهای مختلف این شرکت ضمن تفقد و دلجویی از بهرام طاهری مشکلات و مصایب ایشان را از نزدیک بررسی کردند.

بهرام طاهری کارمند رسمی این شرکت با سابقه 24 سال خدمت، فعالیت در صنعت نفت را از آموزشگاه فنی و حرفه ای نفت در سال 1368 شروع نمود و از سال 1386 تاکنون که به دلیل ابتلا به بیماری MS از ناحیه کمر به پایین فلج گردیده و قادر به ایستادن روی پاها و حرکت کردن نیست و به ناچار از ویلچر استفاده می کند.

ایشان علیرغم ابتلا به بیماری MS روحیه نشاط و شادابی خود را از دست نداده و با همان طراوت همیشگی با افراد خانواده و دوستان و همکارانش خوش و بش میکند و حتی به ورزش کردن می پردازد. وی با اراده ای پولادین توانست با وجود محدودیت ناشی از این بیماری تحصیلاتش را به اتمام برساند و در مقطع کارشناسی رشته مهندسی صنایع فارغ التحصیل گردد.

روز جهانی معلولان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. باسلام به بهرام طاهری عزیز
    از حرکت بسیارزیبا و خداپسندانه همکاران و مدیران شرکت بهره برداری نفت وگاز مسجدسلیمان در جهت افزایش روحیه این همکار گرامی وترویج این کارهای خوب تقدیر وتشکر راداریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.