• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

بهروز مکوندي:
شرايط مثل‌ قبل باشد سقوط مي‌کنيم

  • کد خبر : 11217
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از سایت نفت، بهروز مکوندی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سایپا عنوان کرد: برای بازی محمود تیغ نورد و رضا درویشی مصدوم هستند ضمن این که دروازه بان ما هم در بازی قبلی کارت قرمز گرفت و این […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از سایت نفت، بهروز مکوندی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سایپا عنوان کرد: برای بازی محمود تیغ نورد و رضا درویشی مصدوم هستند ضمن این که دروازه بان ما هم در بازی قبلی کارت قرمز گرفت و این مسابقه را از دست داد. فردا برای ما شروع نیم فصل دوم است. می دانیم در دور برگشت جایی برای جبران اشتباه باقی نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشتیم و فقط 13 امتیاز کسب کردیم. اگر روال در نیم فصل دوم هم به همین شرایط باشد قطعاً یکی از تیم های سقوط کننده خواهیم بود. بازی سختی مقابل سایپا داریم و باید با کمبودهایی که داریم بسازیم. در این مسابقه خانگی به فکر کسب سه امتیاز هستیم و امیدوارم روند خوبی را دور برگشت طی کنیم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درباره این که تکلیف اسپانسر باشگاه و مشکلات مالی چه شد بیان داشت: مشکلات ما فقط مالی نیستند. البته رفع این معضل تاثیر مستقیم در رفع مشکلات دارد. همه از روز اول می دانستیم باشگاه خصوصی است و مراحل برای گرفتن بودجه زمان بر خواهد بود. رضاییان روز گذشته به تهران رفت و با مسولان وزارت نفت و برخی اسپانسرها جلسه ای برگزار کرد. قرار است پنجشنبه هم جلساتی برگزار شود اما آنچه تا الان مشخص است این که تا الان اسپانسری نداریم. اگر پول نباشد و بخواهیم به بازار نقل و انتقالات ورود کنیم بازیکنی که مبلغش پایین است را نمی توانیم جذب کنیم. من بیش از این از جزییات مالی باشگاه خبر ندارم. تنها چیزی که اطمینان دارم این است که مدیرعامل و هیات مدیره تلاش می کنند تا این مشکلات را از پیش رو بردارند.

مکوندی درباره دیپورت بازیکن خارجی که طی روزهای گذشته با تیم تمرین می کرد گفت: درست است ما پول زیادی نداریم و نمی توانیم بازیکن خارجی بزرگ بگیریم اما کیفیت بازیکن خارجی که می گیریم هم باید به حدی باشد که مشکلاتمان را حل کند. در غیر این صورت می توانیم بازیکن ایرانی بگیریم. دو، سه بازیکن ازبک هستند که در حال مذاکره با مدیر برنامه های آن ها هستیم. اطمینان داشته باشید اگر بخواهیم با بازیکن داخلی هم مذاکره کنیم اصول اخلاقی را رعایت می کنیم چون باید با باشگاه مذاکره کنیم. اگر کیفیت بازیکن جدید بالا نباشد نه تنها به ما کمک نمی کند بلکه مشکلاتمان را هم بیشتر می کند. مدیرعامل و هیات مدیره ما یک راه منطقی را پیش گرفته اند چون بر اساس دارایی شان وارد بازار نقل و انتقالات می شوند و منطقی و حساب شده عمل می کنند. این طور نیست که بگویند ما قرارداد را ببندیم و نفرات بعدی پاسخگو باشند. آن ها نمی خواهند باشگاه را دچار بدهی کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.