• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
1

نفت مسجدسلیمان 2 پروژه جدید را به سرانجام رساند

  • کد خبر : 10906
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- آیین افتتاح و بهره برداری از 2 پروژه عمرانی و عام المنفعه شهر مسجدسلیمان صبح امروز و با حضور مسئولین استانی و محلی برگزار شد. این مراسم با حضور دکتر اسماعیل جلیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، علیرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، علیرضا گوروئی فرماندار، ابراهیم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- آیین افتتاح و بهره برداری از 2 پروژه عمرانی و عام المنفعه شهر مسجدسلیمان صبح امروز و با حضور مسئولین استانی و محلی برگزار شد.

این مراسم با حضور دکتر اسماعیل جلیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، علیرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، علیرضا گوروئی فرماندار، ابراهیم پیرامون مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و سایر مدیران دوایر دولتی شهرستان برگزار شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، آیین نخست مربوط بود به افتتاح پروژه عام المنفعه بهسازی و مسقف نمودن گلزار شهدای کلگه که در مدت زمان 45 روز و با صرف هزینه ای بالغ بر 2/1 میلیارد ریال توسط مدیریت خدمات این شرکت انجام شد.

در این پروژه که با همکاری مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان محقق شد قطعه شهدای کلگه که در آن 263 کبوتر خونین جنگ تحمیلی در آن آرام گرفته اند بهسازی شد.

یادآوری می نماید شهرستان مسجدسلیمان از جمله شهرهایی بود که در طول دوران دفاع مقدس به دفعات توسط موشک و بمباران های هوایی توسط رژیم جنایتکار بعثی صدام حسین مورد حمله قرار گرفت و 1014 نفر از شهروندان این شهر براثر این حملات و حضور در خط مقدم جبهه به درجه رفیع شهادت نائل شده اند.

همچنین در آیین دیگری که در همین روز برگزار شد ، پروژه تعمیر و بهسازی مهمان سرای نفت که از جمله پروژه های عمرانی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان محسوب می شود افتتاح گردید.

این پروژه در مدت زمان 4 ماه و با صرف هزینه ای بالغ بر 7 میلیارد ریال توسط مدیریت خدمات این شرکت اجراء گردید.

با انجام این پروژه یکی از دغدغه های مسئولین این شرکت جهت نبود امکانات اقامتی و پذیرایی از کارشناسان و متخصصان و میهمانان صنعت نفت در این شهر تا حدود زیادی مرتفع گردید.

8(1)

IMG_8212

8.2

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10906

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.