• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

داور یار سیزدهم سپاهان بود/ با آمدن آقای مکوندی و رضايیان روند خوبی پیش گرفته‌ایم

  • کد خبر : 10771
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- ميلاد زنيدپور پس از شکست تیمش در خانه سپاهان با انتقاد از عملکرد داور مسابقه اظهار داشت: تیم ما خیلی خوب بازی کرد ضمن این که داور هم یار سیزدهم سپاهان بود و آنها در هر صورت یک یار اضافه داشتند البته من قصد توهین به آقای اکبریان ندارم ولی او […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- ميلاد زنيدپور پس از شکست تیمش در خانه سپاهان با انتقاد از عملکرد داور مسابقه اظهار داشت: تیم ما خیلی خوب بازی کرد ضمن این که داور هم یار سیزدهم سپاهان بود و آنها در هر صورت یک یار اضافه داشتند البته من قصد توهین به آقای اکبریان ندارم ولی او خیلی به سمت سپاهانی‌ها سوت زد. وی در مورد اخراج هم تیمی‌اش در نیمه دوم بیان داشت: داور در توجیه اخراج بازیکن تیم ما به من گفت هیچ داوری در اصفهان به سپاهانی‌ها ۵ کارت زرد نمی‌دهد اما من دادم. او نمی‌دانست بازیکن ما یک کارت زرد دارد ضمن این که اعتراض بازیکن ما به نحوی نبود که کارت داشته باشد و فاصله‌اش با داور هم خیلی زیاد بود. هافبک نفت مسجدسلیمان با بیان این که بازیکن ما به داور بی احترامی نکرده است خاطرنشان کرد: بازیکن ما فقط گفت مچ پای من را زد و به همین دلیل داور به او کارت داد!

زنیدپور تصریح کرد: سپاهان تیم خیلی خوبی است و ما امروز خیلی خوب بودیم که نگذاشتیم این تیم جلوی ما خوب بازی کند. ما با آمدن آقای مکوندی و رضاییان روند خیلی خوبی را در پیش گرفته‌ایم و با تقویت شدن برای نیم فصل دوم شک نکنید که به ماندن در لیگ برتر امیدوار هستیم. وی در مورد اینکه زیاد تیم عوض می‌کند و به نوعی در این زمینه رکورددار است تصریح کرد: شما خبرنگاران خارج از گود هستید و نمی‌دانید چه داستان‌هایی برای من پیش آمد. من به حرف یک مشت دلال‌ گوش دادم و این اتفاقات برایم رخ داد. چه کسی دوست دارد در سپاهان یا سایر تیم‌های بزرگ نماند. به هر حال شرایطی برای من پیش آمد که نخواستند بمانم.

هافبک نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که آیا در زمانی که در سپاهان بود نمی‌توانست با تلاش بیشتر نظر کرانچار را برای بازی کردن جلب کند گفت: مشکل من و امثال من مثل محمد غلامی با کرانچار را می‌توانید از آقای رحیمی بپرسید که چه بود زیرا گفتنی نیست! زنیدپور در پایان گفت: آقای فردوسی پور به هر حال با گفتن مسائلی مثل اینکه من رکورددار تیم عوض کردن هستم باید برنامه خود را گرم کند و این مسائل طبیعی است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.