• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
0

هفته چهاردهم ليگ برتر
پیش بازی سپاهان – نفت مسجدسلیمان؛ این سه امتیاز مهم

  • کد خبر : 10737
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶

دو تیم درحالی به مصاف یکدیگر می روند که سه امتیاز این بازی می تواند برای هر دو تیم بسیار مهم باشد. سپاهان با پیروزی در این بازی و کسب سه امتیاز می تواند ضمن افزایش فاصله خود با تیم های پایین تر، از بازی حساس این هفته، یعنی تراکتور – استقلال استفاده کند و […]

دو تیم درحالی به مصاف یکدیگر می روند که سه امتیاز این بازی می تواند برای هر دو تیم بسیار مهم باشد. سپاهان با پیروزی در این بازی و کسب سه امتیاز می تواند ضمن افزایش فاصله خود با تیم های پایین تر، از بازی حساس این هفته، یعنی تراکتور – استقلال استفاده کند و جایگاه خود را ارتقاء دهد. در طرف دیگر نفت مسجد سلیمان نیز که در شرایط خوبی قرار ندارد، می تواند در آستانه نیم فصل جایگاه خود را بهبود ببخشد و حداقل از منطقه سقوط فرار کند.

سپاهان

زرد پوشان اصفهانی که با تغییر مربی خود دچار شوکی عجیب شده بودند، حالا با آغاز بازی های به نسبت آسان تر خود فرصت این را دارند تا با پیروزی در این بازی ها، ضمن جبران نتایج نه چندان خوب گذشته، برای حضور در کورس قهرمانی بجنگند. سپاهان در صورت پیروزی در این بازی، با توجه به بازی های نه چندان آسان فولاد خوزستان و پدیده می تواند حتی تا جایگاه دومی نیز پیش بیاید و پشت سر تراکتورسازی در صدر جدول قرار بگیرد.

نفت مسجدسلیمان

اولین تیم از شهر اولین ها که در لیگ برتر حاضر شده است، برای اینکه در اولین حضور خود در لیگ برتر سقوط نکند کار سختی را پیش رو دارد. نفتی ها البته با تغییر سرمربی خود درحال طی کردن روندی رو به رشد هستند که این روند با پیروزی در برابر فولاد آغاز شد و بعید نیست که در فولاد شهر نیز شگفتی جدیدی رخ دهد و نفت بتواند با شکست سپاهان، از منطقه سقوط فرار کند.

زمان و مکان برگزاری بازی

پنجشنبه 1393/08/15 | ورزشگاه فولاد شهر، فولادشهر اصفهان | ساعت 15:15


اخبار دو تیم

◄ محمدرضا اکبریان قضاوت این دیدار را عهده دار است.

◄ وضعیت خلیل زاده، مدافع سپاهان همچنان مشخص نیست.

رویارویی های پیشین و پیش بینی نتیجه بازی

دو تیم سپاهان اصفهان و نفت مسجد سلیمان تا کنون با یکدیگر دیداری را انجام نداده اند. اما با توجه به میزبانی سپاهان و قدرت این تیم در فاز تهاجمی، پیش بینی می شود که این تیم در خانه پیروزی شود.

spsp

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.