• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

تخصيص بيش از هزار ميليارد ريال براي انتقال ساکنان منطقه نفتخيز مسجدسليمان

  • کد خبر : 10544
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- وزارت نفت بیش از هزار میلیارد ریال از اعتبارات پروژه جابجایی ساکنان مناطق آلوده به نفت در مسجدسلیمان را تامین کرد. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در جلسه جابجایی در مناطق آلوده مسجدسلیمان، برآورد اعتبار اولیه وزارت نفت را در این زمینه هزار و 200 میلیارد ریال عنوان کرد. به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- وزارت نفت بیش از هزار میلیارد ریال از اعتبارات پروژه جابجایی ساکنان مناطق آلوده به نفت در مسجدسلیمان را تامین کرد. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در جلسه جابجایی در مناطق آلوده مسجدسلیمان، برآورد اعتبار اولیه وزارت نفت را در این زمینه هزار و 200 میلیارد ریال عنوان کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس سیاحی با اشاره به این که در زمان حاضر، 310 واحد مسکونی به متقاضیان جابجایی از مناطق آلوده مسجدسلیمان تحویل شده است گفت:

با توجه به افزایش قیمت ها، هزینه تمام شده هر واحد در سال 83 برای ساخت مسکن با قیمت امروز متفاوت است و با اختصاص 130 میلیارد ریال اعتبار باقیمانده از سوی وزارت نفت، می توان بخشی از پروژه را اجرا کرد. وی از بنیاد مسکن استان خوزستان خواست ظرف یک هفته گزارش کاملی از هزینه های انجام شده در این پروژه و برآوردی از هزینه های اجرایی ادامه کار ارایه دهد. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان همچنین از شهرداری مسجدسلیمان خواست خانه های تخریب شده قدیمی در این مناطق را هرچه سریعتر به فضای سبز تبدیل کند. سیاحی افزود: با توجه به موقعیت خانه های ساخته شده در مسجدسلیمان باید برنامه ریزی های لازم برای ایاب و ذهاب ساکنان نیز انجام شود. در این جلسه، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گزارشی از وضع جابجایی در مناطق آلوده مسجدسلیمان ارائه داد و گفت:

در فاز نخست این پروژه مقرر شد هزار و 400 واحد جابجا شود که هم اکنون ساخت هزار واحد در حال اجراست. محمدخانی نوذری افزود: از هزار واحد، تعداد310 واحد به پایان رسیده است که این تعداد نیز265 واحد آن واگذار شده است و همچنین 315 واحد نیز با پیشرفت فیزیکی 86 درصد در حال ساخت است. در منطقه شهری مسجدسلیمان، پنج نقطه آلوده به نشت نفت شناسایی شد که جابجایی ساکنان این مناطق در برنامه قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.