• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

نقدی به اظهارات عجیب نماینده اهواز/ گرمای خوزستان با اظهارات عجیب مسئولین داغ تر می شود!

  • کد خبر : 1037
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲

در صورت اعتراض کارکنان خوزستان برای تعطیلی در روزهای بسیار گرم، تعطیلی ادارات در این شرایط قابل پیگیری است،این مطلبی بود که سودانی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی چند روز پیش در مصاحبه با یک خبرگزاری مطرح کرده بود. وی همچنین اظهار داشت: البته بحث گرما در استان برای مردم عادی شده و […]

در صورت اعتراض کارکنان خوزستان برای تعطیلی در روزهای بسیار گرم، تعطیلی ادارات در این شرایط قابل پیگیری است،این مطلبی بود که سودانی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی چند روز پیش در مصاحبه با یک خبرگزاری مطرح کرده بود.

وی همچنین اظهار داشت: البته بحث گرما در استان برای مردم عادی شده و بسیاری از مردم می گویند که ما خودمان به این شرایط عادت کرده ایم و بر سرکارخود حاضر می شویم.

همچنین سودانی با بیان اینکه درحال حاضر بیشتر سازمانها و نهادها در استان دارای سیستم سرمایشی هستند،اظهار داشت: با در نظر گرفتن این موضوع، کارکنان ادارت و سازمانها از لحاظ گرمای محیط کار دچار مشکل نمی شوند و ما در استان گرمایی که به کارکنان ادارات صدمه وارد کند، نداشته ایم.

این اظهارات نماینده اهواز جای تعجب دارد چرا که اگر طبق قانون باید در گرمای بالای 50 درجه ادارات و سازمان ها تعطیل شوند خب پیگیری این مساله وظیفه نماینده مردم است که وکالت مردم را پذیرفته ومی بایست  به عنوان قانون شناس این شهر مدافع حقوق شهروندان باشد نه اینکه چون مردم از این قانون خبر ندارند و بعضا هم حیا می کنند که اعتراضی کنند ما هم خودمان را به راه  دیگری بزنیم و بی خیال شویم.

نماینده محترم با کدام سند می گوید که مردم به این گرمای بالای 50 درجه عادت کرده اند مگر خبر ندارند که برخی از شهروندانی که در بیخ گوشمان زندگی می کنند به دلیل گرما و گردوخاک به توصیه پزشکان ناچار به ترک استان شده اند تا از مرگ تدریجی رهایی یابند.

انگار برای نماینده محترم کار در ادارات و سازمان ها یعنی نشستن در اتاق زیر باد خنک کولرهای دوتیکه و چند تیکه!! خبر ندارند برخی از همین افرادی که در سازمان های مختلف مشغول به کار هستند به دلیل شرایط کاری ناچارند بیشتر وقت خود را در فضای بیرون از سازمان در گرمای بالای 50درجه خوستان سپری کنند البته برای مدیران و دفتر نشینان کار سازمانی یعنی نشستن روی صندلی  در زیر هوای خنک کولرکه اگر این نیست پس چرا نماینده اهواز چنین مطالبی را عنوان می کند.

گرما در خوزستان چه صدمه ای باید به کارکنان ادارات بزند که نماینده محترم و مسئولین امر به فکر برنامه و چاره بیفتند؟ مگر همین گرما سبب بروز بیماری های تنفسی و عروقی نمی شود؟ مگر سبب افزایش هزینه های زندگی به دلیل تامین دستگاه های سرمایشی منزل،ماشین و… نمی شود؟

به هر حال ای کاش نماینده محترم اهواز قدری واقع بینانه تر به این مساله نگاه کند و منصفانه از جانب مردم قضاوت کند!

منبع: رهياب

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1037

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.