• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
0

دیدار دكتر اسماعيل جليلي با خانواده های شهدا در اندیکا

  • کد خبر : 10151
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۸:۰۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر اسماعيل جلیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با خانواده های شهدای شهرستان اندیکا شهیدان ورناصری و داراب پور دیدار نمودند. در این دیدارها که به همت اداره بنیاد شهید اندیکا انجام شد دکتر جلیلی در سخناني گفت: بیعت با خانواده شهدا و ایثارگران تجدید خاطره با شهدای انقلاب اسلامی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر اسماعيل جلیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با خانواده های شهدای شهرستان اندیکا شهیدان ورناصری و داراب پور دیدار نمودند. در این دیدارها که به همت اداره بنیاد شهید اندیکا انجام شد دکتر جلیلی در سخناني گفت: بیعت با خانواده شهدا و ایثارگران تجدید خاطره با شهدای انقلاب اسلامی است و این دیدارها بهانه ای است تا با شهدا تجدید میثاق کنیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را وظیفه همه مسوولین نظام دانست و افزود: دیدار با این خانواده ها از وظایف ذاتی ماست و اين ادای دین به صبر و مجاهدت های خانواده شهداست که عزیزان خود را در راه زنده نگه داشتن ارزش های اسلامی فدای انقلاب کردند.

دکتر جلیلی در ادامه بیان داشت: شهدای دوران دفاع مقدس شهدای راه حق نظام اسلامی هستند که در سایه رهبری قدرتمندانه امام خمینی (ره) از حاکمیت ارضی جمهوری اسلامی دفاع کردند و با بصیرت کامل پای در راه جهاد و استقامت گذاشتند و امروز این شهیدان واسطه فیض و برکات الهی شده اند.

Untitled-1

wefwf

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.