• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

مدیر عامل نفت: سرنیزه را هواداران استقلال به زمین پرتاب کردند

  • کد خبر : 9981
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۹

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: طبق صورتجلسه شورای تامین سرنیزه از سوی هواداران استقلال به زمین پرتاب شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از سايت باشگاه نفت مسعود رضائیان در مورد اولین برد نفت مسجدسلیمان مقابل فولاد خوزستان در لیگ چهاردهم، گفت: مسجدسلیمان شهر اولین‌هاست، اولین زمین فوتبال، اولین چاه […]

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: طبق صورتجلسه شورای تامین سرنیزه از سوی هواداران استقلال به زمین پرتاب شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از سايت باشگاه نفت مسعود رضائیان در مورد اولین برد نفت مسجدسلیمان مقابل فولاد خوزستان در لیگ چهاردهم، گفت: مسجدسلیمان شهر اولین‌هاست، اولین زمین فوتبال، اولین چاه نفت، اولین زمین گلف و… حالا هم اولین برد در لیگ چهاردهم را به این اولین‌ها اضافه شد و فراموش نمی‌شود. این پیروزی از نظر روحی و روانی تاثیر مثبتی بر روی بازیکنان داشت و انگیزه مضاعفی به آن ها داده شد. مردم هم از این برد بسیار خوشحال شدند. شاید از نظر شرایط جدول این سه امتیاز ما را تکان ندهد اما تاثیر فراوانی مثبتی بر روی تیم ما داشت. می‌توان گفت این اولین گام برای بقای تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر بود.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد پرتاب سرنیزه از سوی تماشاگران این تیم در بازی با استقلال گفت: بله، این مطلب درست است و در بخشی از ورزشگاه حفاظ ‌هایی وجود دارد که بر روی آن ها جهت زیبایی سرنیزه‌هایی وجود دارد. البته آن سرنیزه از سوی هواداران تیم استقلال به طرف زمین و کمک داور اول پرتاب شده است. صورت جلسه شورای تامین هم در این زمینه وجود دارد که تماشاگران تیم میهمان اقدام به پرتاب این سرنیزه کرده‌اند با این حال میزبان مسئول است و ما هم این مساله را در کمیته انضباطی قبول کردیم و تعهد هم دادیم که دیگر چنین اتفاق‌هایی رخ ندهد و در هفته یازدهم لیگ برتر هم بازی با فولاد خوزستان بدون هیچ مشکلی برگزار شد. هواداران دو تیم در کمال آرامش و دوستی بازی را نظاره کردند البته نمی‌گویم که شرایط کاملا ایده آل بود و شاید صحبت‌هایی هم مطرح شد اما شرایط برگزاری مسابقه بسیار خوب و مناسب بود.

رضاییان در مورد حضور در جام حذفی گفت: در این مورد تصمیم شخصی گرفته نمی‌شود و باید دید نظر هیأت مدیره و نظر کادرفنی در مورد حضور در جام حذفی چیست اما نظر شخصی‌ من این است که در جام حذفی با بازیکنان جوان تر حاضر شویم و اولویت اول ما بقا در لیگ برتر باشد. نمی‌خواهم بلایی که سر صنعت نفت در فصل گذشته آمد بر سر نفت هم بیاید. فصل گذشته نفت آبادان در جام حذفی چند تیم لیگ برتری مثل سپاهان را شکست داد و در نهایت هم مقابل تیم نایب قهرمان در کرمان شکست خورد اما حضور جدی در جام حذفی باعث شد که صنعت نفت نتواند همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند و به لیگ برتر بیاید و جام حذفی هم دستاوردی برای نفت آبادان نداشت. با این حال در این زمینه جمعی تصمیم می‌گیریم و من فقط یک رای دارم. مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد اضافه شدن مربیان جدید به کادر فنی این تیم ، گفت: یک آنالیزور و یک تمرین دهنده احتمالاً به جمع کادر فنی ما اضافه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.