• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

دیدار دکتر جلیلی با مهندس زنگنه وزیر نفت

  • کد خبر : 9968
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۶:۴۰

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر جلیلی، نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسات کاری با وزرای دولت این هفته دیدار و جلسه اي را با مهندس زنگنه وزیر نفت برگزاركردند. در این دیدار دکتر جلیلی ضمن […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر جلیلی، نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسات کاری با وزرای دولت این هفته دیدار و جلسه اي را با مهندس زنگنه وزیر نفت برگزاركردند. در این دیدار دکتر جلیلی ضمن تاکید به وزیر نفت در خصوص موضوع پروژه مناطق آلوده نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: متاسفانه اين پروژه در دولت یازدهم با کندی و تاخیر زیاد صورت میگیرد، و صرفاً منازلی که در دولت قبل آماده گردیده واگذار شده است که دستور وزیر در این حصوص برای تأمین منابع مالی و ادامه کار صادر گردید. دکتر جلیلی در ادامه این دیدار در ارتباط با پروژه بیمارستان نفت که علیرغم تصویب ادامه کار و علیرغم تعیین پیمانکار در دولت جدید متاسفانه شروع نگردیده است، سخن به ميان آورد و ضرورت تکمیل اين بیمارستان برای کارکنان و بازنشستگان نفت، گاز، پتروشیمی را یادآوری كرد که دستور ادامه کار صادر گردید.

موضوع حریم چاههای نفت و طرح تفصیلی شهر مسجدسلیمان، عوارض آلایندگی، پروژه های راه های مسجدسلیمان و هفتکل، احداث استادیوم ورزشی جدید، نمرات مصاحبه ها و آزمون های استخدامی، کمیته ویژه برنامه ریزی توسعه در مزیت های نفت، گاز و پتروشیمی، پالایشگاه ان جی ال ۱۷۰۰ مسجدسلیمان از دیگر مسایل مطرح شده در این جلسه بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.