• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

به مناسبت افتتاح اولين مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک در مسجدسليمان

  • کد خبر : 9965
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان– مهندس بیژن سلطانی فارغ التحصيل مهندسی تکنولوژی معماری که با سرمایه گذاری و احداث نمایندگی شرکت ایران خودرو در مسجدسلیمان یکی از خواسته های مردم شهرستان که برای استفاده از خدمات فروش و پس از فروش این شرکتمی بایست به دیگر شهرهای استان عزیمت کنند را به حقیقت تبدیل کرد و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان– مهندس بیژن سلطانی فارغ التحصيل مهندسی تکنولوژی معماری که با سرمایه گذاری و احداث نمایندگی شرکت ایران خودرو در مسجدسلیمان یکی از خواسته های مردم شهرستان که برای استفاده از خدمات فروش و پس از فروش این شرکتمی بایست به دیگر شهرهای استان عزیمت کنند را به حقیقت تبدیل کرد و با احداث یکی از زیباترین و مجهز ترین نمایندگی های شرکت ایران خودرو در کشور جان دوباره ای به مسجدسلیمان بخشید. ايشان مدتي پيش نيز با افتتاح مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک، برگ زرين ديگري بر تلاش هاي خود جهت خدمت به مردم ارائه كرد.

مركز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک كه با حضور مهندس دهقان معاون سیاسی انتظامی استانداری خوزستان، مهندس گروئي فرماندار مسجدسليمان، همچنين جمعي از مديران مختلف ادارات شهرستان و اصحاب رسانه افتتاح گرديد در جوار شركت ايران خودرو با هزينه اي بالغ بر 6 ميليارد ريال از بخش خصوصي احداث گرديده است. اين مركز اولين مركز معاينه فني شهرستان مسجدسليمان است كه با تجهيزات روز اروپا تجهيز و افتتاح گرديده است. بيژن سلطاني در اين رابطه گفت: ما به روزترين دستگاههايي كه در حال حاضر در دنيا استفاده مي شود را در اين مركز قرار داده ايم. وي گفت معاينه فني كمك بزرگي به حفظ محيط زيست، شناسايي معايب خودرو، جلوگيري از خطرات و… مي كند چرا كه در گذشته مردم براي معاينه فني مي بايست به شهرهاي همجوار مثل شوشتر يا اهواز سفر مي كردند. ايشان ادامه دادند: با توجه به حجم سرمایه گذاری و محرومیت منطقه نمايندگي شركت ايران خودرو و مركز معاينه فني خودرو می تواند یکی از عوامل تشویق سرمایه گذاران و خیرین و فراهم کردن محیطی امن و آرام برای سرمایه گذاری در شهرستان باشد.

بی شک احداث چنین شرکت ها و کارخانه ها باعث دلگرمی مردم و عدم مهاجرت آنان به شهرهای همجوار و یا کلان شهرها خواهد بود. وي از حمايت هاي دكتر جليلي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي، مهندس گروئي فرماندار، حجت الاسلام اميني امام جمعه محترم، مهندس خليل حيدري شهردار و اعضاي شوراي شهر مسجدسليمان تشكر و قدرداني نمود. سلطاني در گفتگو با خبرنگار ما در ارتباط با مركز ايران خوذرو نيز گفتند: اولین کلنگ نمایندگی شرکت ایران خودرو مسجدسلیمان در سال 1390 در ورودی شهر با زیر بنای 3120 متر زده شده و با تلاش شبانه روزی که انجام شد به لطف خداوند در مدت 11 ماه به بهره برداری رسید. وي گفت: بی شک سرمایه گذاری در شهرهای محروم مثل مسجدسلیمان دارای ریسک بالایی ست اما عشق به مسجدسلیمان و همشهریانم و این که می دیدم به دلیل نبود نمایندگی ایران خودرو و مركز معاينه فني در شهرستان مردم با چه مشکلاتی مواجه هستند حل مشکلات مردم، توسعه بازار کار و کمک به اشتغالزایی جوانان، تشویق سرمایه گذاران در شهرستان و … از دیگر دلایل این سرمایه گذاری بود كه ما نيز از همشهريان عزيز انتظار داريم با غيرت و تعصبي كه به شهرشان دارند با مراجعه به اين مراكز از سرمايه گذاري در شهرستان حمايت كنند. ايشان در ارتباط با بخش هاي مختلف شركت ايران خودرو نيز گفتند: این نمایندگی شامل بخش های فروش خودرو ( به صورت نقد و اقساط) صدور و تمدید کارت طلایی، فروش قطعات و لوازم یدکی و لوازم بدنه اصلی،تعميرات مکانیکی، جلوبندی، برقکاری، صافکاری و نقاشی (نقاشی با رنگ کوره ای) براي خودروهاي داراي گارانتي و فاقد گارانتي با تجهیزات پیشرفته، جایگاه CNG و تنها نمایندگی پایلوت تندر 90 در شمال خوزستان می باشد به علاوه خدمات دیگری نیز ارائه می دهیم :

1-گاز گیری و شارژ کولر اتومبیل با دستگاه تمام دیجیتال ایتالیایی

2-شستشوی انژکتور با دستگاه تمام اتوماتیک

3-عیب یابی کلیه محصولات ایران با دستگاه دیاگ و دستگاه PPs

4-میزان فرمان با دستگاه تمام اتوماتیک

5-تعویض لاستیک، بالانس، گاز نیتروژن به جای باد جهت کاهش مصرف سوخت

6-صافکاری بدون رنگ و مجهز به دستگاه شاسی کش ایتالیایی

7-رنگ کوره ای

وي در بخش ديگري از سخنان خود با تشكر از زحمات ارزشمند دكتر مقتدايي استاندار خوزستان و اخذ و اعلام مصوبه ي جديد هيئت محترم دولت مبني بر آزاد بودن گستره ي پوششي منطقه ي آزاد اروند براي خودروهاي وارداتي اعلام نمودند كه پيگير اخذ نمايندگي فروش و خدمات پس از فروش و انجام امور اداري مربوط به خودروهاي پلاك اروندي در شهرستان مسجدسليمان مي باشند كه با توجه به پيشينه و فعاليت هاي ايشان شايسته است كه در اين خصوصي با وي همكاري لازم به عمل آيد تا مردم شريف شمال خوزستان نيز از اين لطف دولت تدبير و اميد در حق مردم خوزستان بهره مند گردند.

مهندس سلطاني ادامه داد: من معتقدم با برنامه ریزی، پشتکار و تدبیر قادر خواهیم بود که سخت ترین موانع را از پیش رو برداریم و مسیر توسعه و پیشرفت و ترقی و تعالی را هموار سازیم از جوانان خوب شهرستان می خواهیم با کسب علم و دانش همواره با تجربه ی لازم بیش از پیش جهت عمرانی و شکوفایی ایران اسلامی و سازندگی و آبادانی مسجدسلیمان قدم بردارند. امیدواریم با همدلی و تلاش همه مسئولین شهری شاهد مسجدسلیمانی آباد باشیم.

همچنين مهندس دهقان معاون سیاسی انتظامی استانداری خوزستان نيز ضمن تشكر از زحمات همه كساني كه با افتتاح اين مركز به مردم مسجدسليمان خدمت شاياني كرده اند گفت: خوشحالم با تلاش مسئولين و سرمايه گذاران محترم در شهرستان مسجدسليمان با سرعت دارد گام هاي ترقي و پيشرفت را طي مي كند. مسجدسليمان براي همه مردم خوزستان قابل احترام است. اميدوارم هر روز مسجدسليمان را سرافراز و آبادتر ببينم.

IMG_7321

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 6
  1. خدا پدر آقاي سلطاني رو بيامرزه. انصافا مشكل بزرگي رو از سر راه مردم برداشت. براي يك معاينه فني ساده بايد مي رفتيم شوشتر و برمي گشتيم. اون هم با اين وضعيت بنزين و خطرات حاده اي…

  2. به اعتقاد من مسئولين شهرستان بايد شرايط را براي سرمايه گزاري سرمايه گزاران فراهم كنند اگر مي خواهيم شهر به سوي پيشرفت برود. اگر سرمايه گزاران چه از داخل و چه خارج از شهرستان با تمهيداتي كه انديشيده شود رغبت به سرمايه گزاري پيدا كنند آن وقت مي توانيم به سوي آباداني پيش برود.

  3. انصافاً نقش اعضاي محترم شوراي شهر را هم نبايد ناديده گرفت. براي تسهيل در اين كار خيلي تلاش كردند. كار خوب را بايد تحسين كرد از جانب هر كسي كه مي خواهد باشد.

  4. آقا نمايندگي اروند چي شد؟ لطفا در اين رابطه هم سؤال كنيد؟ ممنون.

  5. باسلام و عرض ادب
    از جناب مهندس سلطانی بخاطر سرمایه گذاری و راه اندازی معاینه فنی خودرو در مسجد سلیمان تشکر و قدر دانی می نمائیم امیدوارم این کارها از طرف تمام سرمایداران در مسجد سلیمان استمرار داشته باشد تا شاهد مسجد سلیمانی آباد باشیم و از مهاجر ت مردم این شهر بدلیل نبود امکانات جلوگیری گردد .
    از کلیه مسئولین محترم شهرستان که در این خصوص همکاری و مشارکت داشته اند صمیمانه سپاسگزاریم، خسته نباشید .

  6. تشکر و سپاس از این جوان غیرتمند بختیاری اقای سلطانی عزیز امیدوارم  موفق باشی و هرگز پشیمون نشی از این سرمایه گذاریتون 
    تشکر از مدیر سایت اقای مرادی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.