• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

در هفتمين نظر سنجي سايت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: الحاق هفتکل به حوزه انتخابیه باغملک آري يا نه؟

  • کد خبر : 9943
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- ششمين نظرسنجي سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اختصاص داشت به عملكرد دكتر اسماعيل جليلي كه نتايج آن بدين شرح خدمتتان ارائه مي گردد. عالي 25/49 خوب 5/58 متوسط7/04 و ضعيف 61/89 درصد. اما بحث تفکیک خوزه انتخابیه ایذه و باغملک و الحاق شهرستان هفتکل به باغملک، بحث روز مردم در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- ششمين نظرسنجي سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اختصاص داشت به عملكرد دكتر اسماعيل جليلي كه نتايج آن بدين شرح خدمتتان ارائه مي گردد. عالي 25/49 خوب 5/58 متوسط7/04 و ضعيف 61/89 درصد.

اما بحث تفکیک خوزه انتخابیه ایذه و باغملک و الحاق شهرستان هفتکل به باغملک، بحث روز مردم در كوچه و خيابان و همچنين شبكه هاي اجتماعي ست. در همين رابطه سيد حميد حسن زاده رئیس سابق شورای شهر اهواز در نامه ای خطاب به نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی و اندیکا از این اقدام انتقاد کرده و از طرفی نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی نيز معتقد است: به دليل گستردگی و پراکندگی بالای روستاها و عدم توسعه آن هاست وضعیت راهها، خدمات عمومی، بهداشت و درمان، آب و گاز و برق، بیکاری و عدم رونق اقتصادی با جمعیت بالایی که در منطقه وجود دارد عملاً یک نماینده توان پوشش دادن و برطرف کردن همه این مشکلات را ندارد. وي گفته است در مجلس هشتم پیشنهادی داده شده بود که به این حوزه انتخابیه یک نماینده دیگر اضافه شود نهایتاً دولت در جمع بندی های خود به این نتیجه رسید که یک شهر از حوزه انتخابیه ما جدا شود یک شهر هم از حوزه انتخابیه ایذه و باغملک جدا شود و یک حوزه انتخابیه مجزا تشکیل شود اما مجلس هشتم به آن رای نداد. وی افزود: با توجه به شرایط فرهنگی، بافت اجتماعی و وضعیت توسعه یافتگی یا نیافتگی در این حوزه های انتخابیه به نظرم حتی اگر این اتفاق بیفتد مشکلات پابرجا خواهد ماند… علي ايحال سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان هفتمين نظر سنجي خود را به اين موضوع اختصاص داده است. امیدواریم با شرکت در این نظر سنجی نظرات خود را در اين رابطه اعلام کنید. به مرور عملکرد ادارات و مسئولین شهرستان همچنين موضوعات مختلف به نظر سنجی گذاشته خواهد شد. شما می توانید در انتخاب سوژه های مختلف برای طرح موضوع نظرسنجی به ما کمک کنید.

سعید مرادی- مدیر مسئول سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. بهترین کار اختصاص فرمانداری ویژه و اختیارات ویژه و بودجه مستقیم از تهران به این حوزه گسترده (چهار شهرستان و صدها روستا) می باشد .
    با توجه به قرابت های فرهنگی و همچنین وابستگی های صنعتی (نفتی) هفتکل و مسجدسلیمان جدایی شهر کوچک هفتکل که تنها امیدش به نفت است و برخلاف باغملک ( و یا رامهرمز) هیچگونه زمینه کشاورزی و باغداری و گردشگری و غیره ندارد نمی تواند موثر باشد.
    از طرفی با وضعیت فعلی هم نمی توان به این حوزه گسترده رسیدگی نمود .
    شاید اختصاص حداقل دو نماینده برای این حوزه مناسب باشه .
    جاده مسجدسلیمان-هفتکل هم هرچه سریعتر بهسازی بشه و زمان تردد بین این دو شهر کوتاه تر بشه .

    هفتکل نه با رامهرمز به جایی خواهد رسید و نه با باغملک آبش توی یک جوی خواهد رفت (این موضوع قبلا” هم ثابت شده).
    به نظر بنده شهر نفتی هفتکل بهتر است در حوزه نفتی مسجدسلیمان بماند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.