• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

حجت الاسلام اميني: مسجدسلیمان به فرهنگ تلاش و همدلی و مبارزه با فساد و هرگونه حرکت غیر قانونی برای آبادانی نیازمند است

  • کد خبر : 9920
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۶:۴۱

سران و بزرگان طوایف فکری در باب تيراندازي در مراسمات بکنید تا این سنت غلط اجتماعی از بین برود/ در یکی ازسایت های خوب و مردمی شهرمان دیدیم بعضی از دوستان شورای اسلامی شهرمان گلایه ای داشتند از یکی از نهادهای فرهنگی و علمی كه در زمان مديريت قبلي زمینی که دویست میلیون تومان ارزش […]

سران و بزرگان طوایف فکری در باب تيراندازي در مراسمات بکنید تا این سنت غلط اجتماعی از بین برود/ در یکی ازسایت های خوب و مردمی شهرمان دیدیم بعضی از دوستان شورای اسلامی شهرمان گلایه ای داشتند از یکی از نهادهای فرهنگی و علمی كه در زمان مديريت قبلي زمینی که دویست میلیون تومان ارزش داشته به پنجاه میلیون تومان فروخته اند و آن شخص هم بلافاصله دویست میلیون تومان فروخته و رفته به اصفهان یا کرج/ من از این عزیزان شورا تشکر می کنم که حواسشان شش دنگ به چهارطرف شهر است و طرف حسابشان را هم مسئولان همان اداره قرارمی دهند/ بنده مسئول آن اداره را به دلسوزی و قاطعیت و به عقل می شناسم. بعضی از مسئولان الحمدالله این طوری هستند/ بعضي از مسئولين وقتی از تریبون نماز جمعه، از سایت ها به دفاع از اداره و حقوق کارمندانشان یک چیزی می شنوند فردایش تشکر می کنند. تعصب صنفی ندارند که بگویند آقا چرا این را علنی کرده اید. بلکه کمک می طلبند از همه برای ریشه کن کردن یک مسئله غیرقانونی.

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ عزت الله قاسمی: حجت السلام و المسلمین امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های نماز جمعه مورخه:93/7/11 مسجدسلیمان با اشاره به در پیش بودن روز عرفه و دعای عرفه و عید قربان و برگزاری نماز عید قربان عنوان داشتند: از مناسبت ها استفاده کنیم که میان بر است و ما را جلو می اندازد. همه ما باید نسبت به مناسبت های دینی تعهد داشته باشیم. شرکت در این مناسبت ها نعمت و امنیت برای ما به وجود می آورد که فوق العاده مهم است.

امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه با اشاره به هفته و روز نیروی انتظامی گفتند: نیروی انتظامی نیروهای مسلح اجتماعی ما هستند. پرکار و از حیث قانونی نود وظیفه قانونی بر دوش آن هاست. همه جا حضور دارند. از تلخی ها تا شیرینی ها، ازسختی ها تا آسانی ها. لذا همین جا خدا قوت و دست مریزاد به آن ها می گوئیم. به خصوص نیروی انتظامی شهرمان و فرماندهی محترم شان و روز و هفته آن ها را تبریک عرض می کنیم.

حاج آقا امینی ادامه دادند: پیشرفت های آن ها در بعضی حوزه ها خوب است مثل صدور گذرنامه و پلاک خودروها و توفیقات چشمگیری در ایجاد امنیت در فضای ملی داشته اند. همچنین نسبت به سارقان و جانیان و ظالمان به حقوق مردم موفق بوده اند اما به نظر می آید ظرفیت های کشف نشده در این نیرو فراوان است و می طلبد امداد همگان را. در این راه مردم خیلی می توانند کمک کنند. یک مثال عرض می کنم، یکی ازسنت های غلط در منطقه ما این است که در مراسمات عروسی و فاتحه خوانی ها تیر شلیک می کنیم و من خود شاهد هستم که نیروی انتظامی بارها توصیه کرده، اطلاعیه داده و حتی رفته اند برای جلوگیری از این کار و بعضی با آن ها درگیر هم شده اند. همین چهار روز پیش جوانی با تفنگ شکاری در فاتحه خوانی عزیزی که برای خاکسپاری می بردند با شلیک غیرعمد باعث مرگ دختر یازده ساله ای شد. من نگویم این سنت غلط. من نگویم این یک رفتار بی مبنا و بی معنا….ای سران ایل ای سران طوایف یک حرفی بزنید، مانع بشوید. هنوزکه هنوز است فکر می کنیم در دوران گذشته زندگی می کنیم و زندگی ایلیاتی داریم و در روستا زندگی می کنیم. سران و بزرگان طوایف فکری در این باب بکنید تا این سنت غلط اجتماعی از بین برود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه خطبه ها گفتند: در یکی ازسایت های خوب و مردمی شهرمان دیدیم بعضی از دوستان شورای اسلامی شهرمان گلایه ای داشتند از یکی از نهادهای فرهنگی و علمی که به خاطر قداست آن از تریبون نام نمی برم. حدود صدوچند بنگله شرکتی را که قبل از مدیریت فعلی آغازکرده بودند برای واگذاری. با واگذاری های به نظر غیر کارشناسی، زمینی که دویست میلیون تومان ارزش داشته به پنجاه میلیون تومان فروخته اند و آن شخص هم بلافاصله دویست میلیون تومان فروخته و رفته به اصفهان یا کرج. من از این عزیزان شورا تشکر می کنم که حواسشان شش دنگ به چهارطرف شهر است و طرف حسابشان را هم مسئولان همان اداره قرارمی دهند. چون بنده مسئول همان اداره را به دلسوزی و قاطعیت و به عقل می شناسم. بعضی از مسئولان الحمدالله این طوری هستند. وقتی از تریبون نماز جمعه، از سایت ها به دفاع از اداره و حقوق کارمندانشان یک چیزی می شنوند فردایش تشکر می کنند. تعصب صنفی ندارند که بگویند آقا چرا این را علنی کرده اید. بلکه کمک می طلبند از همه برای ریشه کن کردن یک مسئله غیرقانونی یک مسئله اگر قرار است اجراءبشود و یا قانونی به اجراء دربیاید، می خواهد مال حوزه علمیه باشد، مال امام جمعه باشد و يا هر جای دیگری باشد. البته من اسم خودمان را گفتم که اسم جای دیگری را نگفته باشم. باید روز روشن،شفاف و قانونی به صورت مزایده ارائه داده بشود. من تشکر می کنم از همه این مجموعه و انتظار داریم وقتی در تریبون نمازجمعه یک مطلبی را می گوئیم به خاطر خودتان هم که شده لااقل دو یا سه ماه دیگر گزارشی بدهید تا بنده هم به مردم ارائه بدهم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان امام جمعه مسجدسلیمان ادامه دادند: نماز جمعه فقط عبادی نیست، بارها از زبان رهبری عزیز انقلاب شنیده ایم که نماز جمعه نماز عبادی سیاسی است. خطبه دوم آن مال امورات جاری زندگی مردم است. مال سیاست داخلی و بین المللی است. حاج اقا امینی ادامه دادند: تشکر می کنم از شهرداری مان که چند ماهی است که سازمان آتش نشانی را برپا کرده. این قانون مداری ها و ساختارهای قانونی خیلی کارها را آسان می کند. ای کاش سازمان آرامستان ها را هم یک روزی برپا کنند و ما طلاب و روحانیون و بنده امام جمعه را از فشارهای مردم نجات بدهند. الآن قبرستان های ما حساب و کتابی ندارند، همه شهرها سازمان آرامستان دارند الی شهرداری مسجدسلیمان.

حجت السلام امینی ادامه دادند: لذا از این حرکت كه برای آتش نشانی انجام دادند تشکر می کنم و احساس امید پیدا می کنیم. حاج اقا امینی در ادامه گفتند: بچه های آتش نشانی با مسئولشان به دیدار ما آمدند و گزارش خوبی ارائه نمودند. پرسنل را با نشاط و با امید دیدم و بنده هم ازآن ها تفقد کردم. بچه های آتش نشانی که ما در تلویزیون در بعضی مواقع از آن ها می شنویم، مثل یک شهید جانفشانی کردند،توی آتش رفتند، به استقبال مرگ رفتند و یک مادر با بچه اش را نجات داده اند. سازمان اتش نشانی سازمانی حیاتی و فوق العاده مهم است.

امام جمعه مسجدسليمان در ادامه عنوان داشتند: دو ایستگاه اتش نشانی در شهر داریم و قرار است سومی هم افتتاح شود. اما در شهر دراز و سی و چند کیلومتری مسجدسلیمان می طلبد که پنج و یا شش ایستگاه آتش نشانی داشته باشیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت السلام امینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان در پايان خطبه ها عنوان داشتند: هر کسی یک خشتی روی خشتی بگذارد و آجری روی آجر، هر کس ریشه فسادی را در مجموعه اش بخشکاند و صادقانه اعلام کند ما از ایشان ممنون هستیم و دستش را به گرمی می فشاریم. چون مسجدسلیمان به این فرهنگ تلاش و همدلی و مبارزه با هرگونه فساد و هرگونه حرکت غیر قانونی برای آبادانی فوق العاده نیازمنداست.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. خدا خيرت بده حاج آقا… خدا و كيلي نعمتي هستي برا مسجدسليمان

  2. درود بر حاج آقا اميني. حاج آقا حرف دل خيلي از فرهنگي ها رو زدي. آقا انصافا سال هاست كه دارد ظلم مي شود . بعضي ها دوتا سه تا خونه گرفتند بعضي ه امثل ما بايد بريم ماهي 400 هزار تومان بدهيم كرايه منزل. حاج آقا مگر يك فرهنگي چقدر حقوق مي گيرد كه بايد اينقدر ش رو كرايه بدهد. خيلي ها هستند كه سال هاست باز نشسته شده اند اما هنوز خونه ها رو خالي نكرده اند و جالب اينجاست كه همين آقايون در شهرهاي ديگه خونه دارند. با هم خدا رو شكر كه نوري در دلمان زنده شد با اين حرفاي شما. خدا خير بدهد شما را . در همين جا از آقاي منوچهر قاسمي مدير توانمند آموزش و پرورش كه در همين مدت كوتاه نشان داد هدفش خدمت و جلوگيري از ظلم است همچنين آقاي زمانپور عضو محترم شوراي شهر و جناب آقاي مرادي مدير محترم سايت كمال تشكر و سپاسگزاري را دارم. اميدوارم خدا ازتو نراضي باشه.

  3. من اميدوارم قوه محترم قضاييه به اين مسئله ورود كند و اجازه ندهد 11 هزار متر به 19 نفر واگذار شود. همچنين از دادستان محترم انتظار داريم كارشناسي كه اين زمين ها را كارشناسي كرده است را احضار كند.

  4. سلام علیکم
    خدا حفظتون کنه حاج آقا,
    واقعا تاسف میخورم بخاطر شهرم ک هنوز فرهنگش قدیمی
    چندین نفر بر اثر شلیک در مراسمات کشته شدن 
    کافیه دیگه درس بگیرید.فلانی مرد خدا رحمتش کنه چرا باید ی نفر دیگه پشت سرش بمیره
    بیاید این فرهنگ غلط رو پایمال کنیم.
    بزرگ طایفه ما فوت شد اجازه ندادیم احدی
    تفنگ ب دست بگیره .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.