• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

بهروز مكوندي: با شکست فولاد، نوار امتیاز دادن‌هایمان را قطع می‌کنیم

  • کد خبر : 9884
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم با پیروزی مقابل فولاد، نوار شکست‌ها و امتیاز دادن‌هایمان به تیم‌ها، قطع شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، بهروز مکوندی افزود: تیممان در وضعیت بدی قرار ندارد ولی متاسفانه برای بازی با فولاد، درویشی و سلیمان‌فلاح که دو بازیکن خوبمان هستند […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم با پیروزی مقابل فولاد، نوار شکست‌ها و امتیاز دادن‌هایمان به تیم‌ها، قطع شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، بهروز مکوندی افزود: تیممان در وضعیت بدی قرار ندارد ولی متاسفانه برای بازی با فولاد، درویشی و سلیمان‌فلاح که دو بازیکن خوبمان هستند را به دلیل مصدومیت و تیغ‌نورد که بازیکن اصلی ترکیب تیم است را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. ضمن این که دو بازیکن تیم مان هم به دلیل ابطال کارت پایان خدمت شان، نمی‌توانند ما را همراهی کنند.

وی ادامه داد: یک سری از بازیکنان ما بسیار جوان هستند ولی با این وجود تلاش می‌کنیم که مقابل فولاد که یکی از تیم‌های بسیار خوب لیگ و قهرمان سال گذشته لیگ بر‌تر است، روند شکست‌‌هایمان را تغییر و رو به پیروزی آوریم و شاید ان‌شاءالله بتوانیم اولین بردمان را به دست آوریم. سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: طی دو روزی که با تیم بوده‌ام، فکر می‌کنم تیم از نظر روحی بد نیست و سعی کرده‌ایم که خودمان و بازیکنان را بیشتر به یکدیگر نزدیک‌تر کنیم. سعی می‌کنم آن انگیزه‌ای که برای کسب پیروزی لازم است را به مرور زمان به بازیکنان القا کنم تا بدانند که توانایی کسب پیروزی را هم دارند. وی افزود: امیدوارم بتوانیم آن تفکر شکست را که به تیم القا شده است، آرام‌ آرام با حمایت مسوولان و تماشاگران خوبمان، دور کنیم و روحیه پیروزی را وارد تیم کنیم.

مکوندی درباره وضعیت بازیکن برزیلی این تیم، گفت: بازیکن بدی نیست، البته دو جلسه است که او را دیده‌ام و نیاز است که بیشتر با او آشنا شوم. به هر حال جزو بازیکنان است و مانند سایر بازیکنانمان از او هم استفاده می‌کنیم. مشکلی که تیم ما دارد، این است که از نظر نیروی انسانی، زیاد نیستیم که بتوانم تغییرات زیادی ایجاد کنم و باید از آن نفراتی که در دستمان هستند، استفاده کنیم.

وی در ادامه درباره تیم فولاد عنوان کرد: فولاد از کادر فنی خوبی بهره می‌برد و امسال جزو تیم‌های آسیایی ایران است و این تیم هم مانند ما درگیر کارت‌های پایان خدمت بازیکنانش است ولی با توجه به اینکه فولاد آکادمی قوی‌ای دارد، می‌تواند بازیکنانی را جایگزین آن‌ها کند و دست آن‌ها باز‌تر است. فولاد تاکنون امتیازات خوبی را جمع کرده است و با ۱۸ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد. به هر حال ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم و برایمان فرقی نمی‌کند که رو به روی چه تیمی بازی کنیم. ما آمده‌ایم که پیروزی به دست آوریم و به اینکه چه حریفی روبه‌رویمان است، نگاه نمی‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: معمولا در بازی‌های تیم‌های هم‌استانی فشار بیشتر است و من امیدوارم با تلاشی که می‌کنیم، پیروزی به دست آوریم و نوار شکست‌هایمان و امتیاز دادن به تیم‌ها قطع شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. اين پيروزي رابه اقاي مكوندي ،بازيكنان وكليه مسئولين زحمتكش تيم تبريك مي گويماميدوارم درادامه راه شيران زاگرس باهمين غيرت ورشادت به پيش بروند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.