• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

جوابيه اداره آموزش و پرورش در ارتباط با زمين هاي 11 هزار متري

  • کد خبر : 9869
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۵۱

مدیر مسئول محترم سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان جناب آقاي سعيد مرادي احتراماً نظر به درج مصاحبه جناب آقاي محمدرضا زمانپور عضو محترم شوراي شهر با عنوان عدالت در واگذاری منازل فرهنگیان رعایت شود/ آیا واگذاری ۱۱هزار متر به ۱۹ نفر عادلانه است؟ كه در تاريخ پنجشنبه سوم مهرماه 93 در آن سايت منتشر […]

مدیر مسئول محترم سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان

جناب آقاي سعيد مرادي

احتراماً نظر به درج مصاحبه جناب آقاي محمدرضا زمانپور عضو محترم شوراي شهر با عنوان عدالت در واگذاری منازل فرهنگیان رعایت شود/ آیا واگذاری ۱۱هزار متر به ۱۹ نفر عادلانه است؟ كه در تاريخ پنجشنبه سوم مهرماه 93 در آن سايت منتشر گرديد خواهشمند است طبق قانون مطبوعات و براي تنوير افكار عمومي جوابيه ذيل را منتشر نماييد.

به اطلاع می رساند موضوع واگذاری منازل سازمانی فوق الذكر مربوط به زمان مدیریت آقاي منوچهر قاسمی منجزی نبوده است. پس از معرفی ایشان به عنوان مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان وي با حضور جلیلی معاونت پشتیبانی، نصیری معاونت آموزشی، مدملی خواه مسئول حراست، داودی سرپرست ارزیابی عملکرد، داودی مسئول امور حقوقی و ورناصری مسئول تعاون در تاریخ 93/4/16جلسه ای در خصوص چگونگی فروش منازل سازمانی دارای سند از جمله منازل سازمانی واقع در پانسیون فردوسی(زمين هاي 11 هزار متري) تشکیل گردید و موارد ذیل مطرح و پیگیری شد:

با توجه به این که منازل سازمانی پانسیون فردوسی طبق سند مالکیت بیش از 11000 متر مربع می باشند و منازل فوق طبق کروکی تفکیکی به صورت عادلانه تفکیک نشده و این امر باعث اعتراض جمع زیادی از فرهنگیان شده است لذا شورای معاونین آموزش و پرورش به خاطر رعایت عدالت چون ساکنین بیش از مهلت قانونی در آن ها سکونت داشته اند و منازل فوق فرسوده می باشند پیشنهاد دادند منازل به صورت هر پلاک 200 متری تفکیک و از طریق مزایده در اختیار همکاران فاقد مسکن قرار گیرد. و در تاریخ 93/4/17 این پیشنهاد کتباً به اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان ارسال گردید. مدارك و مكاتبات به پيوست خدمتتان ارسال مي گردد.

مديريت و معاونين اداره آموزش و پرورش وظيفه خود مي دانند از حقوق تمامي فرهنگيان شهرستان دفاع و اين اطمينان را مي دهد در برقراري عدالت تمامي تلاش خود را به كار بندد تا ذره اي از حقوق همكاران فرهنگي تضييع نگردد.

روابط عمومی آموزش و پرورش مسجدسلیمان

Untitled-1پیوست جوابیه آموزش وپرورش

پیوست جوابیه آموزش وپرورش 001

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 8
  1. ضمن تشكر از آقاي قاسمي سوالي كه پيش مي آيد اين است كه نمي شود يك كاري كه تخلف است براي بعضي ها ايراد داشته باشد براي بعضي ها نداشته باشد. اگر راست مي گوييد آن 7- 8 نفري هم كه سند گرفته اند با يك قيمت كارشناسي خنده دار سند اونا رو هم باطل كنيد

  2. با تشكر از آقاي قاسمي. خدا وكيلي فكر نمي كردم ايشون اينقدر توانمند باشند. فكر مي كنم بهتريمن انتخاب دكتر انتخاب آقاي قاسمي بوده است. دست مريزاد

  3. آقايون همه جا بايد قانون رعايت بشه. لطفا در ارتباط با آقاي…….كه سه خانه سازماني گرفته بود هم از آقاي قاسمي سوال كنيد. درست است اين مسئله در زمان ايشان نبوده اما اگر واقعيت داشته باشد آيا ايشان تحقيقاتي در اين رابطه كرده اند؟ اگر صحت اين قضيه به اثبات رسيده باشد بايد با خيلي ها برخورد بشه. ما منتظر پاسخ آقاي قاسمي براي تنوير افكار عمومي هستيم.

  4. از زمان تصدي آقاي قاسمي شاهد تحولات و تغييرات خوبي در اداره بوديم…انشالله در پناه حق موفق و پيروزباشند وتحت تاثير فشارها قرار نگيرند. يل علي مدد

  5. آقاي قاسمي درود بر شما. خوشحالم از اين كه آدمي دلسوز با سابقه اي درخشان مثل شما سكاندار آموزش و پرورش شهرمان شده است. مسجدسليمان به افرادي مثل شما احتياج دارد. اقدام شما ، زمانپور و مرادي نشان دهنده اين است كه هنوز در مسجدسليمان افرادي دلسوخته اي وجود دارند كه بدون واهمه به دنبال حقوق مردم هستند. بحث اين زمين ها مدت هاست نقل محافل فرهنگي شهر است. حق خوري هاي واضح و آشكار. اما از شما تمنا مي كنم با يك برنامه ريزي كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت يك بار براي هميشه وضعيت منازل سازماني را سازماندهي كنيد. بعضي از افراد هستند كه سال هاست در اين منازل سكني گزيده اند. قانون بايد براي همه باشد. كساني هستند كه بيش از 15 سال است كه در اين خانه ها نشسته اند. و كسي هم تا بحال نتوانسته آن ها را بيرون كند. اميدوارم استارت اين كار توسط شما زده شود. شگك نكنيد شايد تعدادي بخواهند در كار شما اخلال ايجاد كنند اما هزاران فرهنگي در اين شهر هستند كه از شما حمايت خواهند كرد. چرا آقاي……… و …… و…… كه خودشان از مسئولين اين شهر بودند بايد سال ها در اين منازل بمانند و كسي هم نتواند آن ها را بيرون كند. وقتي قانوني مصوب مي شود بايد براي همه يكسان باشد. خيلي ها از امكانات منازل سازماني استفاده مي كنند و خودشان در شهرهاي ديگر مثل اهواز و اصفهان صاحب خانه هستند و بعضي ها هم هستند نه خانه اي در جايي دارند و نه اين كه آموزش و پرورش به آنها خانه اي داده است و مجبورند در همين شهر كرايه هاي 300 تا 400 هزار توماني بدهند. اين يعني ظلمي كه به اين افراد روا مي شود. اميدوارم با پشتكاري ك ه از شما سراغ دارم اين اصلاحات ادامه پيدا كند.

  6. مرسي زمانپور. واقعا كارت بيست…

  7. آقا تكليف خونه هايي كه سند خورده و فروخته شدند چي مي شه؟!! در اين رابطه هم لطفا توضيح دهيد?

  8. مطمئن باشيد فشارها شروع ميشه… مردانه حالا كه شروع كرديد پاش وايستيد. دست علي همراتون

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.