• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

مهندس پيرامون خبر داد: تحقق 106 درصدی برنامه های تولید در قدیمی ترین تولید کننده نفت و گاز کشور

  • کد خبر : 9826
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۶:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تحقق 106 درصدی برنامه تولید نفت و گاز این شرکت در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس ابراهیم پیرامون با بیان این مطلب […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تحقق 106 درصدی برنامه تولید نفت و گاز این شرکت در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس ابراهیم پیرامون با بیان این مطلب افزود : با بررسی های فنی و مقایسه پیش بینی با عملکرد واقعی مشخص شد که برآیند تولید این شرکت در نیمه نخست امسال مثبت و فراتر از برنامه بوده است.

وی در تکمیل این خبر گفت: با سنجش و پایش داده های عملیاتی مشخص شد که برآیند تولید نفت و گاز این شرکت 106 درصد و بیشتر از برنامه پیش بینی شده می باشد.

وی همچنین با ابراز امیدواری بر تسریع در راه اندازی کارخانه های جدید در حوزه عملیاتی این شرکت خاطر نشان کرد: با توجه به پتانسیل خوبی که در تولید نفت نمکی در این شرکت وجود دارد، تسریع در راه اندازی کارخانجات نمک زدایی جدید توان تولید این شرکت را به میزان مطلوبی افزایش می دهد.

لازم به توضیح است که شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از 5 شرکت بهره بردار تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب می باشد که در گستره ای به وسعت 27000 کیلومتر مربع از ایذه در شمال استان خوزستان تا استان ایلام و در حوزه جغرافیایی 13 شهرستان فعالیت می نماید.

این شرکت قدیمی ترین تولید کننده نفت و گاز خاورمیانه است و از سال 1287 خورشیدی که برای نخستین بار چاه نفت در این شهر فوران کرد تاکنون در خصوص تولید صیانتی از میادین و مخازن نفت و گاز واقع در حوزه عملیاتی اش فعالیت می نماید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام . آقای مهندس لطفا از این تولیدی هم که انجام می شود جهت اجرای پروژه های عام المنفعه خرج کنید که خداوند هم از فعالیت شما راضی باشد . آقایان شورای شهر لطفا مطالبات مردم را از شرکتهای موجود در منطقه پیگیری کنید تا حق مردم ضایع نشود . ( پرونده فاز یک مطالبات مردم از شرکت نفت چه شد ؟)( لطفا پیگیر جاده کمر بندی مالکریم باشید ) متشکریم .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.