• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
0

پرونده ويژه/ قصه درام همیشگی،شلیکی به سوی مرگ (2)

  • کد خبر : 9810
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/پژمان پارسا: قصه درام تیراندازی در مراسم ها یک بار دیگر تکرار شد اما این بار قربانی يك کودک ده ساله بود. شلیک های هوایی در دل خود چه مفهومی را نهفته دارند که حاضریم تمام خطرها را به جان بخریم، اما از آن نگذریم. سنت نادرستی که هنوز در حال تکرار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/پژمان پارسا: قصه درام تیراندازی در مراسم ها یک بار دیگر تکرار شد اما این بار قربانی يك کودک ده ساله بود. شلیک های هوایی در دل خود چه مفهومی را نهفته دارند که حاضریم تمام خطرها را به جان بخریم، اما از آن نگذریم. سنت نادرستی که هنوز در حال تکرار شدن است. چند بار دیگر باید در خبر ها بخوانیم که بر اثر تیراندازی در فلان مراسم یک نفر جان خود را از دست داد. پایان این قصه ی درام کی فرا می رسد؟

در این جا و به پاس احترام به تمامی قربانی های این سنت نادرست، سکوت می کنیم و ادامه مطلب را با چند نقطه به پایان می رسانیم تا آن هایی که تفنگ بر دوش می گذارند و در مراسمات با شلیک آن می خواهند حرفی بزنند بیایند و بگویند……..

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 9
  1. شما اگر خودت جاي صاحب عزا بودي همين مطلب را مي فرستادي ؟ چطور يك خان يك ادم معروف سرديار فوت كند و تفنگ شليك نشود ؟ به نظر من داريم از سنت ها فاصله ميگيريم اين بد است . به نظر من بايد باشد ولي با احتياط .

  2. یه جور نادونی افردای محسوب میشه که کمبود عقلی دارند و میخوان خودشون رو با تقنگ قانع کنند واقعا متاسفم برای این افراد و ….

  3. طرف مرد رفت تیر میزنین که چی بشه / اینم شد رسم / ینی ما باید رسم و رسوم با بقیه فرق بکنه/ اقای عزادار اگه بچه خوت هم بود همین حرف رو میزدی

  4. با عرض سلام . برادر گرامی آقای حمید عذا دار . ز قدیم گودن یه سیزن بزن به خت یه جوال دوز به …
    یا اینکه هر جیز برای خود می خواهی برای دیگران هم بپسند .
    حالا خدا بیامرزه همه مرده هانه . مگر می شود کسی بمیرد و به خاطر احترام به مرگ ایشان کس دیگری کشته شود .
    با عرض معذرت . این حرفو زدی ولی جای دیگه تکرار نکنی مردم به عقلت شک می کنن .

  5. آقای عزادار متاسف هستم برای شما تا افرادی مثل شما هست پیشرفت فرهنگ هم معنی ندارد معلوم هست چی میگی لعنت به هر چی خان و خان سالاریه  

  6. خدا عقل بده به مردمي ك طرز تفكرشون ماله ٥٠٠ساله قبله، يه صبري هم بده به خانواده اين بچه ي طفل معصوم

  7. رسم و رسومي ك با جون ادما بازي ميكنه رسوم و رسوم نيست مسخره بازيه، تير زدن تو مراسما هيچ سود و فايده اي واسه اوني ك مرده نداره،اي كاش مردم ما بفهمن و عبرت بگيرين از اينجور اتفاقات. اي كاش خون اين دختر بچه ي ١١ساله كه  اسمش هستي بود باعث برچيده شدن اين رسومات غلط بشه

  8. مسئولین کجایین؟ چرا کسی کاری نمیکنه؟!چرا فکری برای این فرهنگایه غلط نمیکنین. تا کی باید این رسومات قربانی بده. اینبار هستی مارو ازمون گرفت، کی میخاین بفکر چاره بیافتین.

  9. خدایا فقط به پدرو مادرش صبر بده چون برا همیشه نابود شدن.تو رو خدا این رسم های قدیمی رو بزارین کنار خودتون رو یه لحظه جای اون مادر بزارین که جلوی چشمش فرزندش بال بال زد و هیچکس نتونست براش کاری کنه.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.