• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

بهروز مکوندی: خوشحال هستم می‌توانم به مردم مسجدسلیمان خدمت کنم

  • کد خبر : 9799
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۵:۲۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان می‌گوید باید مشکلات فنی این تیم را برطرف کند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی درباره پذیرفتن هدایت تیم نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: بعد از جلسه‌ای که با مدیرعامل باشگاه داشتم به توافق رسیدیم و قرار شد هدایت این تیم را بر عهده […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان می‌گوید باید مشکلات فنی این تیم را برطرف کند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی درباره پذیرفتن هدایت تیم نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: بعد از جلسه‌ای که با مدیرعامل باشگاه داشتم به توافق رسیدیم و قرار شد هدایت این تیم را بر عهده بگیرم. خوشحال هستم که می‌توانم به مردم مسجدسلیمان خدمت کنم.

وی افزود: ما تا بازی بعدی‌مان زمان زیادی نداریم و فقط می‌توانیم روی روحیه بازیکنان کار کنیم اما برنامه داریم برای زمانی که لیگ تعطیل می‌شود دو بازیکن به جمع‌مان اضافه کنیم.

مکوندی همچنین تصریح کرد: تیم ما در خط حمله مشکلاتی دارد که درصدد هستیم این مشکلات را برطرف کنیم. معتقدم نفت پتانسیل لازم برای ماندن در لیگ برتر را دارد. البته نیاز به چند بازیکن در پست‌های مختلف داریم که انشاالله در نیم فصل آن‌ها را جذب خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن خارجی هم جذب می‌کنید گفت: بله برای جذب بازیکن خارجی برنامه داریم اما نمی‌خواهم آن بازیکن را از روی فیلم انتخاب کنم بلکه باید خودم بازیش را ببینم.

سرمربی جدید تیم نفت مسجدسلیمان در ادامه یادآور شد: تیم ما چند مشکل فنی دارد که یکی از آن‌ها خط دفاعی است. اگر بتوانیم کاری انجام دهیم که کمتر گل بخوریم مطمئنا موفق خواهیم بود.

مکوندی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا قولی برای ماندن نفت در لیگ برتر می‌دهید یا خیر اظهار کرد: نمی‌توانم قولی برای ماندن نفت در لیگ برتر بدهم اما این قول را به هواداران می‌دهم با تمام وجود تلاش کنم تا این تیم در لیگ برتر بماند. نفت پتانسیل لازم برای ماندن در لیگ برتر را دارد. باید مشکلات‌مان حل شود. فراموش نکنید ما به غیر از مشکلات فنی مشکلات مالی هم داریم که مدیرعامل برای حل آن‌ها قول مساعد داده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.