• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

دکتر جلیلی در همایش نقش زن در دفاع مقدس: انقلاب اسلامی ایران را دفاع مقدس بیمه کرد

  • کد خبر : 9747
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت هفته دفاع مفدس همایش نقش زن در دفاع مقدس در سالن اجتماعات فرهنگیان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این مراسم که به همت کمیته بانوان دفتر ارتباطات مردمی دکتر جلیلی برگزارشد دکتر اسماعيل جلیلی نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي در سخناني […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت هفته دفاع مفدس همایش نقش زن در دفاع مقدس در سالن اجتماعات فرهنگیان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این مراسم که به همت کمیته بانوان دفتر ارتباطات مردمی دکتر جلیلی برگزارشد دکتر اسماعيل جلیلی نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي در سخناني گفت: دفاع مقدس و هفته دفاع مقدس موهبتی الهی بود که خداوند به کشورمان اعطا کرد. وی با اشاره به جنگ یک طرفه استکبار جهانی با ایران اظهارکرد: در این جنگ تحمیلی بین المللی، ایران به دنیا ثابت کرد که دندان طمع تحریم و تهدید نظامی را از ریشه در می آورد و استکبار نتوانست ایران با دست خالی را شکست دهد.

وی اظهار کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس توکل به خداوند و اراده یک ملت بود که با رهبری با ذکاوت و الهی دشمن را سرجای خود نشاند. زنان در طول هشت سال دفاع مقدس در عين رشادت در نبرد حق عليه باطل، در پشت جبهه از هويت و نقش خود در خانواده، هيچ گاه غافل نشدند و همواره با قبول مسئوليت آنان در خانواده، مشوق مردان براي حضور در جبهه ها بودند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: شكل گرفتن حماسه 8 سال دفاع مقدس، مرهون زنان با گذشت اين سرزمين است كه فرهنگ جبهه رفتن را در خانواده ها به يك ارزش تبديل كردند.

دکتر جلیلی با بيان اين كه جايگاه زنان در دين مبين اسلام تبيين و براي نسل جديد بازگو شود افزود: وظيفه همه ما در اين برهه از زمان، اطاعت و تبعيت از ولايت فقيه، ترويج فرهنگ جهاد و شهادت، هوشياري در برابر تهاجم فرهنگي و الگو سازي براي نسل جوان است. درپایان این همایش با حضور مسئولین شهرستان از مادران و خانواده شهدا تجلیل به عمل آمد.

IMG_5918

IMG_5920

IMG_5970

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.