• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

فرزاد حافظي: باقری‌نیا کسالت داشت به کنفرانس خبری نرفت!/ از بازی با راه‌آهن سه امتیاز را می‌خواهیم

  • کد خبر : 9710
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷

 مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما بدشانس بوده و توپ‌هایمان توی گل نمی‌رود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فرزاد حافظی مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در غیاب مجید باقری‌نیا سرمربی این تیم در نشست خبری حاضر شده بود در خصوص بازی با راه‌آهن گفت: باقری‌نیا کسالت داشت که به […]

 مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما بدشانس بوده و توپ‌هایمان توی گل نمی‌رود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فرزاد حافظی مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در غیاب مجید باقری‌نیا سرمربی این تیم در نشست خبری حاضر شده بود در خصوص بازی با راه‌آهن گفت: باقری‌نیا کسالت داشت که به نشست خبری نیامد اما درباره بازی فردا باید بگویم که بازی برای ما بسیار مهم است چراکه تاکنون برد نداشتیم و به همین دلیل وضعیت ما خوب نیست. برای تیم راه‌آهن احترام خاصی قائلیم وهمچنین برای حمید استیلی اما با این همه ما برای سه امتیاز به تهران آمدیم و مطمئن هستم که دست پر به مسجدسلیمان برمی‌گردم.

وی درباره تیم راه‌آهن نیز گفت: راه‌آهن تیم خوبی است و کادر فنی خوبی هم دارد. راه آهن تیم با لیاقتی است که در لیگ برتر ما حضور دارد و بدشانسی آورده که در اینجای جدول قرار گرفته و مطمئن باشید جای این تیم تغییر می‌کند. راه‌آهن کادر فنی و بازیکنان مطرحی دارد.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ما هم تیم خوبی هستیم اما بدشانسی آوردیم و اگر بازی‌های ما را دیده باشید متوجه می‌شوید که تمام کارهایی که لازم است در زمین انجام می دهیم اما توپ ما درون دروازه نمی‌رود و هنوز پیروزی کسب نکردیم اما امیدوارم فردا اولین برد را به دست بیاوریم.

وی درباره استعفای باقری‌نیا از سرمربی‌گری نفت مسجدسلیمان هم خاطر نشان کرد: این آخرین بازی نفت با این کادر است اما من خودم با باشگاه قرارداد دارم و هر تصمیمی که آنها بگیرند احترام می‌گذارم هرچند که برای همه ما باشگاه نفت مهم است و دوست داریم به جایگاه خودش برسد اما باقری‌نیا کسالت داشت که به نشست امروز نیامد.

وی درباره این که آیا معضل کارت‌های پایان خدمت جعلی دامن این تیم را گرفته یا نه گفت: بله، متاسفانه عباس عسگری و میلاد شیخ سلیمانی دو تن از بهترین بازیکنان ما هستند که نمی توانند ما را همراهی کنند. حافظی در پایان گفت: برای بازی فردا تیم کاملی هستیم و مصدوم و محروم نداریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.