• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان مسجدسلیمان تشكيل شد

  • کد خبر : 9686
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. در این جلسه مهندس علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسليمان اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی در دولت یازدهم در بخش سلامت شهروندان است که راه اندازی بیمارستان نمره2 به عنوان یکی […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. در این جلسه مهندس علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسليمان اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی در دولت یازدهم در بخش سلامت شهروندان است که راه اندازی بیمارستان نمره2 به عنوان یکی از شاخص ترین کارها در شهرستان به حساب می آید و دولت مصمم است این پروژه را در سال 93 به مرحله بهره برداری برساند.

گوروئی گفت: ما تمام تلاشمان این است که در دهه فجر امسال شاهد افتتاح آن باشیم البته در این میان نباید سرعت کار باعث شود کیفیت کار پایین بیاید و از راه و شهرسازی خواست هنگام تحویل بیمارستان از پیمانکار، نظر بهره بردار را بگیرید. همچنین در این جلسه وي خواستار تشکیل کمیته کارشناسی پیشگیری از غرق شدن و سالم سازی حاشیه دریاچه سد گتوند در بخش عنبر شد. فرماندار مسجدسليمان ادامه داد:

در کنار سلامت جسم و سلامت روان باید مد نظر گرفته شود تا شاهد ناهنجاری در جامعه نباشیم و خواستار اجرایی شدن سند سیاست بهداشت سلامت و روان در شهرستان شد و در آخر با اشاره به سلامت در روستاها خواستار تشکیل کمیته زیر مجموعه شورای سلامت در بخش های شهرستان شد تا به موازات بهبود وضعیت سلامت در شهرها، این پروسه در روستاها همزمان پیگیری شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.