• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 0
1

امام جمعه مسجدسلیمان: زنده نگهداشتن ارزش‌های دینی راه نفوذ را بر دشمنان می‌بندد

  • کد خبر : 9655
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، حجت‌الاسلام صادق امینی ظهر امروز در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در جمع یگان‌های نظامی و انتظامی مستقر و شهروندان حاضر در این مراسم اظهار کرد: هنری کسینجر وزیر اسبق امور خارجه آمریکا و یکی از تئوریسین‌های عرصه دیپلماسی این کشور گفت «ایران به سرعت در […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، حجت‌الاسلام صادق امینی ظهر امروز در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در جمع یگان‌های نظامی و انتظامی مستقر و شهروندان حاضر در این مراسم اظهار کرد: هنری کسینجر وزیر اسبق امور خارجه آمریکا و یکی از تئوریسین‌های عرصه دیپلماسی این کشور گفت «ایران به سرعت در حال احیای امپراطوری فارس است».

وی افزود: به اعتراف این مقام آمریکایی، قدرت امپراطوری شیعه فارس هم‌اکنون از تهران تا بیروت گسترانیده شده و در حال ریشه دوانیدن است.

امام جمعه مسجدسلیمان با اشاره به پیش بینی‌های امام خمینی(ره) در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هرچه از سوی امام (ره) پیش بینی و بیان شده بود امروز رنگ حقیقت به خود گرفته که بارزترین آن شکوه و عظمت این انقلاب و گسترش آن تا هزاران کیلومتر دورتر از ایران اسلامی است.

امینی با مهم خواندن مقوله آمادگی نیروهای مسلح کشورمان تصریح کرد: به فضل خدا امروز آبرو و عظمت ایران اسلامی در جهان بی‌نظیر است ولی برای حفظ این عظمت باید بصیرت داشت و آمادگی رزمی خود را حفظ و افزایش دهیم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص توانایی رزمی و دفاعی کشورمان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با قاطعیت فرمودند که دشمن دیگر جرأت درگیری نظامی با ایران را ندارد اما با جنگ نرم به دنبال توطئه است.

امام جمعه مسجدسلیمان اضافه کرد: دشمن در جنگ نرم حیا، ناموس، ایمان، حجاب و عفت خانواده‌ها را هدف گرفته و با ابزار ماهواره و شبکه‌های مبتذل به‌دنبال ریشه دوانی و سست کردن بنیان خانواده‌ها است و آن را در تیررس تیرهای ظلمانی و مسموم خویش قرار داده است.

امینی در پایان عنوان کرد: باید با ایستادن و زنده نگهداشتن ارزش‌های دینی با توطئه‌های شوم دشمنان اسلام و انقلاب مقابله کنیم و راه نفوذ بر دشمنان را ببندیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.