• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

شناسایی و تشکیل پرونده برای۵۰۰ نفر از ایتام در موسسه خیریه طاهای فاطمه (س) مسجدسلیمان/ تاسیس مرکزحمایت از ایتام زنده یاد حاج احمدرضایی

  • کد خبر : 9617
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسچدسليمان- به همت مددکاران و کارشناسان موسسه خیریه طاهای فاطمه (س) تا کنون برای قریب به ۵۰۰ نفر از کودکان ایتام دختر و پسر پرونده مددکاری و شماره حساب بانکی افتتاح گردید. کودکان ایتام مذکور با معرفی تشکل های مردم نهاد به موسسه و با طی تشریفات اداری شامل ارایه مدارک سجلی؛ […]

باشگاه روزنامه نگاران مسچدسليمان- به همت مددکاران و کارشناسان موسسه خیریه طاهای فاطمه (س) تا کنون برای قریب به ۵۰۰ نفر از کودکان ایتام دختر و پسر پرونده مددکاری و شماره حساب بانکی افتتاح گردید.

کودکان ایتام مذکور با معرفی تشکل های مردم نهاد به موسسه و با طی تشریفات اداری شامل ارایه مدارک سجلی؛ فوت نامه پدر؛ مدرک تحصیلی؛ گزارشات مددکاری و مشاوره ای تحت پوشش این نهاد خیریه قرارگرفته اند.

گفتنی است رییس هیات مدیره موسسه خیریه طاهای فاطمه (س) را دکتر محسن رضایی دبیرمحترم مجمع تشخیص مصلحت نظام به عهده دارد و نماینده تام الاختیار ایشان محمدرضا مکوندی رییس سابق اداره بهزیستی مسجدسلیمان است که در کنار گروه مجربی از کارشناسان فرهنگی و اساتید دانشگاهی راهبری این موسسه خیریه را به عهده دارند.

موسسه خیریه طاهای فاطمه (س) همچنین با تاسیس مرکز حمایت از ایتام زنده یاد حاج احمد رضایی و پوشش قریب به ۵۰۰ نفر از ایتام و کودکان بی سرپرست تلاش دارد با حمایت های متنوع و موثر فرهنگی؛مادی، مشاوره ای و روانشناسی و نیز با راه اندازی کمیته های ازدواج و مسکن در زمینه ارتقا زندگی ایتام گام های موثری بردارد.

مکوندی از عموم شهروندان خواست تا با حمایت های مادی و معنوی خود این موسسه را در جهت خدمت هر چه کارآمدتر به ایتام یاری رسانند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.