• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

درد نامه ی هواداران نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 9614
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۹:۵۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ صادق شهبازي: دلم گرفته است / برای شهرم/برای شهر اولین ها / برای قلب زاگرس قلبم به درد آمده است/ شهر خفته در دامان زاگرس دلتگ است/ دلم برای زادگاه فوتبال ایران دلتنگ است/ دلم برای زادگاه فوتبال ایران خون است دلم برای شادی هزاران هوادار مشتاق نفت مسجدسلیمان تنگ شده. […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ صادق شهبازي: دلم گرفته است / برای شهرم/برای شهر اولین ها / برای قلب زاگرس قلبم به درد آمده است/ شهر خفته در دامان زاگرس دلتگ است/ دلم برای زادگاه فوتبال ایران دلتنگ است/ دلم برای زادگاه فوتبال ایران خون است

دلم برای شادی هزاران هوادار مشتاق نفت مسجدسلیمان تنگ شده. به راستی از آخرین شادی هواداران چند ماه گذشته است؟! شادی مضاعفی که فرزندان برومند بختیاری برای شهر اولین ها خلق نمودند که در رأس آن ها فرزند خلف سرافراز مسجدسلیمان قرار داشت “بهروز مکوندی” بازیکن دیروز و مربی موفق امروز که با نامهربانی از تیم کنار گذاشته شد.

19فروردین 93 آخرین روز شادی هزاران هوادار نفت مسجدسلیمان بود که در اقصی نقاط ایران بزرگ به پایکوبی پرداختند ولی از آن تاریخ به بعد دیگر رنگ خوشی را ندیده تیمی که برای سال اول وارد لیگ برتر شده مي بايست به خوبي بسته مي شد تا دغدغه ي سقوط همواره هواداران و بازيكنان را نیازارد.

ولی متأسفانه به دلیل عدم توجه به جذب اسپانسر قوی و مسائل مالی تیم در حد لیگ یک بلکه ضعیف تر بسته شد و حاصل این شد از 27 امتیاز ممکن فقط 4 امتیاز ذخیره نمودیم. تیمی که می توانست با حضور بازیکنان با تعصبی چون میلاد میداودی که خود فرزند این شهر است به تیمی مدعی تبدیل شود با بی برنامگی و سهل انگاری مدیران و کادر فنی تبدیل به زنگ تفریح تیم ها گشته و جای افتخار سبب سرشکستگی و دل آزردگی همه ی بختیاری ها در ایران و حتی دنیا شده است.

دلم برای روزی که زیر باران به صدر جدول رفتیم تنگ شده است.

دلم برای هزاران هواداری که سرمای سوزان زمستان و گرمای طاقت فرسا را تحمل می نمودند و به همراه تیم از کار و زندگی خود می گذشتند می سوزد.

دلم به راستی چرا دیگر غریو شادی از اولین استادیوم فوتبال ایران بر نمی آید؟

آیا وقت آن فرا نرسیده که باز هم دست در دست هم دهیم از مسئولین گرقته تا هواداران و تیم را یاری کنیم تا به روزهای خوبش باز گردد. به روزهایی که استادیوم مسجدسلیمان برای رقبای ما حکم جهنم را داشت. به روزهایی که بازی به دقیقه 20 نرسیده بود. اسکوربورد ورزشگاه این نتیجه را نشان می داد نفت مسجدسلیمان 2 …. ، ما هواداران نفت مسجدسلیمان دست یاری خود را عاجزانه به سوی مسئولین شهر اعم از امام جمعه ی محترم، نماینده ی محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي، مدیر عامل محترم شرکت نفت، و مدير محترم مناطق نفتخيز جنوب، فرماندار محترم و کلیه کسانی که دستی برآتش داشته و می توانند شادی را بین مردم زجر کشیده ی مسجدسلیمان بیاورند دراز می کنیم و از آن ها می خواهیم که فکری عاجل برای برون رفت تیم نفت از این حالت کنند و دل جوانان شهر از یاد رفته مسجدسلیمان که تفریحی به جز استادیوم رفتن ندارند را شاد نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. ازآقای شهبازی بخاطر اینکه درد دل اکثریت تماشا چیان و هواداران تیم نفت مسجد سلیمان را منعکس نمودن تشکر می نمائیم به نکات بسیار مهمی اشاره نمودن متاسفانه تیم حاضر در حد لیگ برتر نمی باشد و در جذب بازیکن و بستن تیم وتامین مالی هیئت مدیره تیم و مدیران ارشد نفت سهل انگاری و ضعیف عمل نمودن و نتیجه این عمل آنها باخت های مکرر می باشد این یعنی نادیده گرفتن احساسات پاک هواداران و طرفداران دل باخته تیم نفت و مردم این شهر می باشد بنظر اینجانب دلیل اصلی و عدم نتیجه گیری تیم نفت و مشکلات آن بی لیاقتی مدیران می باشد که خود را پشت سر مربی پنهان کرده اند سر مربی و کادر فنی نیز حاصل انتخاب آنهاست از طرفی هر مربی ابزار لازم که همان بازیکن شاخص و آماده است رامی خواهد.
    امیدواریم مدیران و مسئولین شهر مسجد سلیمان این موضوع را جدی گرفته و تا دیر نشده چارهای بیندیشن .

  2. با توجه به برنامه ریزی مدیران این تیم و هدف آنها که بدنبال حذف تیم نفت از رقابتهای لیگ برتر می باشد (نتایج کسب شده گویا مطلب می باشد ) بهتر بود صادقانه با مردم برخورد میکردند و امتیاز لیگ برتری این تیم را می فروختند و بجای آن پارک یا فضای سبز درست می نمودن و یا فاضلابهای رها شده در شهر که منشاء بسیاری از بیماریها ست و چهره شهر را زشت نموده درست می کردند و… با این شرایط صعود تیم نفت به لیگ برتر چه دستاوردی برای شهر خواهد داشت؟ آیا نشاط اجتماعی ویا تفریح سالم وسرگرمی برای مردم ،جوانان بیکارو هواداران بوجود آورده است ؟ و سئوالات بسیار دیگر با این وجود 5000000000تومان هزینه شده برای این تیم یعنی دور ریختن پول بیت المال .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.