• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

رأي مثبت كاربران به عملكرد خليل حيدري شهردار مسجدسليمان

  • کد خبر : 9589
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- پنجمين نظرسنجی سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان اختصاص داشت به عملکرد خليل حيدري شهردار مسجدسلیمان که با نظرسنجی انجام شده کاربران این سایت به عملکرد ايشان رأی مثبت دادند. مجموع آراء به شرح ذیل است: 52/11درصد گزینه عالی 8/17 درصد گزینه خوب 8/45 درصد گزینه متوسط و 31/27 درصد گزینه […]

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- پنجمين نظرسنجی سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان اختصاص داشت به عملکرد خليل حيدري شهردار مسجدسلیمان که با نظرسنجی انجام شده کاربران این سایت به عملکرد ايشان رأی مثبت دادند.

مجموع آراء به شرح ذیل است:

52/11درصد گزینه عالی 8/17 درصد گزینه خوب 8/45 درصد گزینه متوسط و 31/27 درصد گزینه ضعیف.

اما ششمين نظرسنجی سایت خبری باشگاه روزنامه گاران مسجدسلیمان را به عملکرد دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم مسجدسلیمان، هفتكل، لالي و انديكا اختصاص داده ایم. امیدواریم با شرکت در این نظر سنجی نظرات خود را در ارتباط با رضایت مندی و یا عدم رضایتمندی از عملکرد ايشان را اعلام کنید. به مرور عملکرد دیگر ادارات و مسئولين شهرستان به نظر سنجی گذاشته خواهد شد. شما می توانید در انتخاب سوژه های مختلف برای طرح موضوع نظرسنجی به ما کمک کنید.

سعید مرادی- مدیر مسئول سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. به نظر من رای مثبت به شهردار رای به شورای شهر بود . شهردار را کی انتخاب کرد ؟ شورای شهر . پس این شورا شهر هم عملکردش مثبت بوده … قابل توجه کسلانی که هی به شورای چهارم نق می زدنند…

  2. آقاي عاليوند عزيز سوالي كه ذهن منو مشغول كرده اين است اگر واقعا اينجور است كه راي مثبت به شهردار راي مثبت به شوراست چرا در نظر سنجي كه همين سايت قبل از اين انجام داده بود بيش از 60- 70 درصد مردم به شوراي راي ضعيف داده بودند!!!

  3. راي مثبت مردم به شهردار يعني با وجود همه سنگ اندازي ها و كارشكني هاي عده اي منافع طلب ……….باز هم مردم از عملكرد شهردار راضي هستند.

  4. عرض سلام خدمت آقاي مرادي عزيز پيشنهاد نظرسنجي مدير بعدي فرمانده بسيج مسجدسليمان هست.حتما نشر دهيد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.