• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

فرمانده بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان برنامه های هفته دفاع مقدس را تشریح کرد

  • کد خبر : 9582
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۹:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرمانده بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان برنامه های حوزه تحت امرش به منظور گرامی داشت هفته دفاع مقدس را تشریح کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، غلامرضا امینی در این گفتگو گفت: صنعت نفت به منظور گرامی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرمانده بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان برنامه های حوزه تحت امرش به منظور گرامی داشت هفته دفاع مقدس را تشریح کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، غلامرضا امینی در این گفتگو گفت: صنعت نفت به منظور گرامی داشت مجاهدت ها و رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برنامه های ویژه و متنوعی تدارک دیده است.

وی افزود: در روز 31 شهریور، سالروز شروع جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس رژه پرشور و حماسی بسیجیان به استعداد یک گردان و یک گروهان ویژه با هدف نمایش آمادگی و توانایی رزمی و نظامی بسیجیان برای مقابله با هرگونه تهدید خارجی را خواهیم داشت.

وی با عنوان این که برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی برای این مناسبت تدارک دیده شده است افزود: برگزاری مسابقه فرهنگی با محوریت و موضوعیت جنگ و دفاع مقدس در سطح پرسنل شرکت، صعود بسیجیان به یکی از کوه های مرتفع منطقه و برگزاری 2 ایستگاه صلواتی به مدت 3 روز از دیگر برنامه های این حوزه مقاومت می باشد.

امینی ادامه داد: در راستای روشنگری های سیاسی و اجتماعی و ارتقای دانسته های بسیجیان، برگزاری نشست های تخصصی به منظور بررسی مسایل و تفسیر و تحلیل اتفاقات منطقه ای و جهانی با حضور کارشناسان و صاحب نظران برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: دیدار با امام جمعه و تجدید بیعت مجدد با مقام معظم رهبری، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهداء، دیدار با خانواده معظم شاهد، آذین بندی به همراه سنگربندی ورودی ادارات شرکتی از دیگر برنامه های حوزه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان به منظور گرامی داشت هفته دفاع مقدس می باشد.

لازم به ذکر است حوزه مقاومت بسیج صنعت نفت با عضویت 1200 بسیجی بزرگ ترین و فعال ترین حوزه مقاومت بسیج در سطح شهرستان مسجدسلیمان می باشد و در مناسبت ها و مراسمات ملی و مذهبی حضوری پررنگ و متمایز دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.