• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
0

جنگ نفت کش ها / پيش بازي نفت مسجدسليمان ـ نفت

  • کد خبر : 9554
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۷:۵۹

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان”، نفت تهران تیم هفتم و نفت مسجدسلیمان تیم آخر جدول رده بندی یک بازی از میان هم خانواده های لیگ‌ برتر را می‌ سازند، نفت مسجدسلیمان سومین تیم خانواده نفت، اولین دیدارش را در لیگ‌برتر نفت تهران انجام می‌ دهد. 1. نفت مسجدسلیمان تیم قعرنشین، در صورت […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان”، نفت تهران تیم هفتم و نفت مسجدسلیمان تیم آخر جدول رده بندی یک بازی از میان هم خانواده های لیگ‌ برتر را می‌ سازند، نفت مسجدسلیمان سومین تیم خانواده نفت، اولین دیدارش را در لیگ‌برتر نفت تهران انجام می‌ دهد.

1. نفت مسجدسلیمان تیم قعرنشین، در صورت برد، 7 امتیازی شده و حداکثر تا رتبه یازدهم بالا می‌ آید، البته باز هم در صورتی که تیم های بالا دستش همگی ناکام شوند.

2. نفت تهران در صورت برد، 15 امتیازی و شانس صعود تا رتبه سوم را دارند، البته به شرطی که سپاهان ـ فولاد، پدیده و سایپا ناکام شوند.

3. نفت مسجدسلیمان تنها تیم بدون برد مسابقات لیگ است.

4. هر 2 تیم در هفته گذشته خوب نتیجه گرفته اند، نفت مسجدسلیمان با پرسپولیس یک ـ یک کرده و نفت تهران برابر استقلال 2 ـ صفر برنده شده است.

5. نفت تهران، 2 بازیکن اصلی خود یعنی آرش رضاوند و مرتضی پورعلی گنجی را در بازی های آسیایی اینچئون دارد و از حضورشان بی بهره است.

6. نفت تهران و نفت مسجدسلیمان در 4 بازی مشترک روبه روی هم ایستاده اند. هر 2 با پیکان صفر ـ صفر کرده اند، هر 2 هم با گسترش فولاد به تساوی یک ـ یک رسیده اند اما نفت به سایپا 2ـ1 باخته درحالی که نفت مسجدسلیمان با سایپا بدون گل کرده است، نفت تهران 2ـ صفر استقلال را برده اما نفت مسجدسلیمان به استقلال 2 ـ صفر باخته است.

7. محمدامین حاج محمدی و وحید امیری از نفت تهران و فرزاد محمدی، محمود تیغ نورد و میلاد سلیمان فلاح جزو مردان 2 اخطاره و در آستانه محرومیت نفت مسجدسلیمان هستند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.