• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

بازدید دكتر اسماعيل جليلي و دكتر ايدني از بیمارستان 160تختخوابی جدید مسجدسلیمان

  • کد خبر : 9519
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان صبح امروز دکتر اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و معاونین وی و برخی مسئولین شهرستانی از بیمارستان 160تختخوابی جدید شهرستان بازدید نمودند. نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان160تختخوابی جدید علاوه […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان صبح امروز دکتر اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و معاونین وی و برخی مسئولین شهرستانی از بیمارستان 160تختخوابی جدید شهرستان بازدید نمودند.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان160تختخوابی جدید علاوه بر خدمات دهی به مردم شریف شهرستان، خدمات رسانی به 4 شهرستان دیگر و یا بیشتر را نیز انجام می دهد.

دکتر اسماعیل جلیلی همچنین با تأکید بر این که مبلغ 12000000000تومان برای تجهیز این بیمارستان نیاز است گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری و تلاش مجموعه ی مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز این بیمارستان تا بهمن ماه سال جاری به بهره برداری برسد و پاسخگوی توقع مردم شریف شهرستان در حوزه ی بهداشت ودرمان باشیم ورضایت مندی آنان را جلب کنیم. وی همچنین گفت انتظار داریم دانشگاه علوم پزشکی اهواز در جذب نیروی درمانی همکاری لازم را انجام دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری ها و تلاش نماینده ی مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف اصلی رویکرد دولت تدبیر و امید در سلامت، عدالت در سلامت است و طرح تحول نظام سلامت به طور جدی و مستقل از همه ی جناح ها در دولت در حال پیگیری و اجراست.

دکتر اسماعیل ایدنی گفت: مجموعه ی دانشگاه علوم پزشکی اهواز همه ی تلاش خود را در جهت تسریع در بهره برداری و حل مشکلات بیمارستان 160تختخوابی مسجدسلیمان اعم از تجهیز و جذب نیرو می کند و امیدواریم در آینده ای نزدیک با افتتاح این بیمارستان خدمات رسانی بیشتر و با کیفیت بهتر به مردم شریف و شهیدپرور شهرستان داشته باشیم.

دکتر محمدرضا نژادسلامی مدیر شهرستان نیز گزارشی از اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان 22بهمن داد و افزود: با اجرای این طرح که همزمان با سراسر کشور از تاریخ15/2/93اجرایی شد رضایتمندی شهروندان از دریافت خدمات بیشتر شده است و امیدواریم با افتتاح بیمارستان160تختخوابی جدید نیز خدمات شایان توجهی به مردم شهید پرور مسجدسلیمان داشته باشیم

14520a59-ebcd-41a5-96eb-7069233d602a_20140917_145213

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.