• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
3

بازدید مجری طرح کمک به عمران مناطق نفتخیز جنوب از زادگاه نفت

  • کد خبر : 9510
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۹:۴۶

مجری طرح کمک به عمران مناطق نفتخیز جنوب از زادگاه نفت و شهر اولین ها بازدید کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، محسن امیریان نماینده مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در طرح کمک به عمران مناطق نفتخیز جنوب از […]

مجری طرح کمک به عمران مناطق نفتخیز جنوب از زادگاه نفت و شهر اولین ها بازدید کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، محسن امیریان نماینده مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در طرح کمک به عمران مناطق نفتخیز جنوب از برخی پروژه های در دست اجرا و همچنین ساختمان های ملکی شرکت ملی نفت در این شهر دیدن کرد.

در این بازدید یکروزه ، بیمارستان قدیمی امام خمینی (ره) صنعت نفت ، درمانگاه و پلی کلینیک تخصصی میدان و پروژه شهرک مسکونی 1400 واحدی حضرت ولی عصر (عج) از جمله نقاطی بودند که از سوی این مقام شرکت ملی نفت مورد بازدید قرار گرفتند.

مجری طرح کمک به عمران مناطق نفتخیز جنوب در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما ضمن اشاره به تاریخچه و نقش مسجدسلیمان در صنعت نفت گفت: مسجدسلیمان نقشی درخشان و ماندگار در صنعت نفت دارد و می بایست در خصوص عمران و توسعه این شهر نگاه ویژه ای داشته باشیم.

محسن امیریان افزود: به نظر بنده اولویت نخست ساماندهی بخش بهداشت و درمان صنعت نفت و راه اندازی بیمارستان و پلی کلینیک های تخصصی جهت افزایش شاخص های خدمات بهداشتی به کارکنان خصوصاً پرسنل واحدهای عملیاتی موجود در منطقه می باشد.

محمد خانچی فرماندار اسبق مسجدسلیمان و مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در امور اجرایی نیز که در این سفر یکروزه محسن امیریان را همراهی کرد توضیحات مبسوطی در خصوص وضعیت و ساختار موجود شهرستان مسجدسلیمان و مشکلات و موانع توسعه این شهر نفتی به وی ارائه کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.