• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

شهر نفتی بدون درآمدهای نفتی!

  • کد خبر : 9504
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۴:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- گروه ورزشی، تیم نفت مسجد سلیمان با آنکه مسجد سلیمان 314 حلقه چاه نفت دارد و البته یکی از فقیر ترین شهرهای کشور است برای پرداخت حقوق بازیکنان خود به مبلغ 1.5 میلیارد تومان با یک بحران مالی بزرگ روبرو شده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، مشکلات […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- گروه ورزشی، تیم نفت مسجد سلیمان با آنکه مسجد سلیمان 314 حلقه چاه نفت دارد و البته یکی از فقیر ترین شهرهای کشور است برای پرداخت حقوق بازیکنان خود به مبلغ 1.5 میلیارد تومان با یک بحران مالی بزرگ روبرو شده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، مشکلات مالی تیم فوتبال مسجدسلیمان در حالی به اوج خود رسیده که وزارت نفت باید تیم داری کند و برای تیم و مردم محروم مسجدسلیمان که کم ترین امکانات را ندارند و تنها دلخوشی آن ها لیگ برتر و حضور تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر است کمی مایه بگذارد.

این که این تیم بتواند در شرایط بحرانی مالی خود به وضعیتی برسد که نتواند حقوق بازیکنان خود را بدهد و شرایط روز به روز برای ماندن و بقاء این تیم با مشکل مواجهه می شود موضوعی بسار عجیب است. وزارت نفت با این همه امکانات مالی و درآمدهای نفتی و امکاناتی که این وزارتخانه در اختیار دارد باید حداقل بتواند مسیر را به نحوی پیش ببرد که تیم فوتبال مسجد سلیمان بتواند فصل را به پایان برساند.

میلیاردها دلار از پول وزارت نفت ایران از 314 حلقه چاه نفتی و گازی شهر مسجدسلیمان تامین می شود و اکنون که یک تیم لیگ برتری از مسجدسلیمان پا به مسابقات گذاشته است و بالغ بر نیم میلیون نفر چشم انتظار این تیم می باشند باید وزارت نفت به این تیم کمک کند چون آنها هم بالاخره سهمی از نفت باید داشته باشند!.

بحران مالی تیم مسجدسلیمان در حالی است که بد نیست بدانيم مبلغ قرارداد علی دایی در پرسپولیس برای فصل اول یک میلیارد و 950 میلیون تومان، برای فصل دوم 2 میلیارد و 150 میلیون تومان و برای فصل سوم نزدیک به2 میلیارد و 500 میلیون تومان است. رقمی که در صورت قطع همکاری از سوی پرسپولیس باید تمام و کمال به دایی داده شود.

البته این مبالغ دستمزد علی دایی برای 3 فصل همکاری با پرسپولیس است. در حالی که پاداش های مختلفی نیز برای او در این قرارداد پیش بینی شده است برای مثال طبق آنچه که بین او و محمد رویانیان منعقد شده دایی در صورت صعود پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا مبلغ 200 میلیون تومان به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد.

بولتن نيوز

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.